ابزار راهکار بازاریابی

ابزار راهکار بازاریابی جدید PayPal

سایه ای که ابزار راهکار بازاریابی جدید PayPal بر روی چگونگی استفاده خریداران از پلتفرم پرداخت آنلاین می اندازد. 

شرکت PayPal یک مجموعه جدید از راهکارهای بازاریابی رایگان برای تجارها راه اندازی کرده است که در آن نحوه استفاده خریداران از پلتفرم پرداخت آنلاین را تجزیه و تحلیل  می کند.

با توجه به موارد اعلامی از سوی پی پال، خدمات ابزار خرید جدید شامل پیگیری اطلاعات به صورت کلی و ناشناس از رفتارها و ترجیحات استفاده کنندگان PayPal می شود. 

شرکت PayPal در زمان انتشار یکی از بیانیه های خود اذعان داشت: «این مورد شامل مواردی مانند تعداد مشتریانی که از تلفن همراه استفاده میکنند، اینکه چگونه سایت یک تاجر معروف در مقایسه با سایت های مشابه دیگر مشتریان را به خود جذب می کند، میشود.»

برای استفاده از این ابزار تاجر نیاز به نصب کد پی پال بر روی سایت خود دارد. این کد اطلاعات را از بازدیدکنندگان وب پی پال و مشتریان جمع آوری میکند که شامل موارد زیر می شود:

کوکی ها

مرورگر

دستگاه استفاده شده و نوع آن

آدرس آی پی

تاثیرگذاری پیج و تعداد کلیک ها

و URL

در ازای این موارد، تجار داده های آنالیز شده – نظیر پکیج های Google Analytics را دریافت میکنند – که میتوانند از آن برای بهبود روابط و خدمت دهی بهتر به مشتریان استفاده کنند. 

این کد همچنین اجازه میدهد تا بازرگانان فعال بخش «مشوق های هوشمند» پی بال را فعال کنند.

این یکی از ویژگی های پیام رسان تبلیغاتی است که به کاربران اطلاع میدهد تا بتوانند از PayPal Credit و One Touch در سایت استفاده کنند.

مطالب بیشتر
دیجی و پتروناس وارد بازاریابی مشارکتی شدند

بنا به گفته پی پال این شرکت میتواند کمک کند تا مشتریانی که تمایل دارند از این روش پرداخت استفاده کنند ، اعتبار پی پال ۶ ماهه بدون مالیات برای خریدهای بیش از ۹۹ دلار فراهم کند.

این شرکت اعلام میکند که ۴۰ درصد از کاربران میگویند بخاطر این برنامه پول بیشتری را صرف خریدهای آنلاین میکنند.

این ویژگی های جدید در دسترس هر تاجری که از روش پردازش پرداخت، PayPal Credit و سایر راه حل های PayPal استفاده می کند و افرادی که از طریق سیستم عامل های تجارت الکترونیک شخص ثالث مانند BigCommerce، WooCommerce و Shopify استفاده می کنند، قرار دارند. 

این پلتفرم پرداخت آنلاین میگید که به زودی توصیه هایی برای بازرگانان به منظور کمک به آن ها در افزایش ارتباطات بر مبنای ردگیری برپایه داده فراهم می آورد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید