پلتفرم های ویدیویی

استفاده از پلتفرم های ویدیویی در حال افزایش است

استفاده از پلتفرم های ویدیویی در حال افزایش است

استفاده از پلتفرم ویدئویی و دیجیتال با افزایش مخاطبان بزرگسال هنگ کنگ افزایش می یابد

چشم انداز بازدید محتوای ویدئویی هنگ کنگ رقابتی بوده است، و بازاریابان به دنبال آخرین روندها و عادت بازدید هستند تا بتوانند رشد داشته باشند.

با توجه به گزارش سوم گروه تحقیقاتی Omnicom Media Group Hong Kong که با همکاری Toluna انجام شده است، مخاطبان بزرگسال بیشتر وقت خود را در پلتفرم های ویدئویی دیجیتال صرف کرده اند، بنحوی که نفوذ و زمان صرف شده بر روی خدمات OTT به میزان زیادی افزایش یافته است.

براساس این تحقیق، نفوذ ویدئو در پلتفرم های دیجیتال و مدت زمانی که افراد ۴۵ تا ۵۹ ساله برای دیدن آنها صرف کرده اند بیش از زمانی است که افراد جوان گذاشته اند.

در این تحقیق ۸۴ درصد از پاسخ دهندگان ابراز داشتند که در هفت روز گذشته از پلتفرم ویدیو دیجیتال استفاده کرده و آن را تماشا رده اند.

همچنین، این گروه ۱۴ ساعت را در پلتفرم های دیجیتال در هر هفته سپری کرده اند اما جالب توجه است که استفاده از پلتفرم های سنتی تلویزیون کاهش داشته است.

سرویس ویدئویی OTT به افزایش هفتگی خود ادامه میدهد و بازدید آن از ۳۸٪ به ۵۵٪ رسید و از سپتامبر ۲۰۱۶ از ۲/۶ ساعت به ۵/۵ ساعت افزایش داشت.

با توجه به ارائه دهندگان بین المللی نظیر NETFLIX، Fox + و HBO GO و ارائه خدمات به هاب های محلی مانند  ATV و OpenSky.tv مخاطبان هنگ کنگ کمبودی در گرینه های OTT ندارند. این بدان معنی است که بازار ویدئو دیجیتال با استفاده از گزینه های تبلیغاتی بیشتری، متنوع تر می شود.

مطالب بیشتر
کنفرانس بازاریابی دیجیتال در نیویورک

افزایش پلت فرم های ویدئویی دیجیتال باعث افزایش مصرف کلی ویدئو شده است.

بستر های نرم افزاری مانند myTV SUPER، viuTV و NETFLIX همگی سهم قابل توجهی از بازار را به دست آورده اند. یوتیوب و myTV SUPER، عاملان کلیدی در افزایش استفاده از سیستم های دیجیتال هستند.

myTV SUPER از زمان عرضه آن در سال 2016 به میزان قابل ملاحظه ای رشد یافته است.

و در تحقیق آوریل سال ۲۰۱۶ نقوذ این برنامه بین مخاطبان ۴۰٪ افزایش داشته است و سه برابر شده است که این در مقایسه با نتایج موج چهار در سپتامبر 2016 دو برابر بوده است.

افزایش قابل ملاحظه ای از 0.6 ساعت (موج I) تا 3.1 ساعت در هفته (موج III) بدون تلفیق زمان صرف شده در TVB، به این معنی است که مصرف ویدئو اینچنین به طور کلی افزایش یافته است.

منبع: مارکیتنک اینتراکتیو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید