امتیاز کیفیت گوگل

بالا بردن امتیاز کیفیت گوگل

امتیاز کیفیت گوگل

در اینجا مختصری درباره موثرترین روش های بهبود امتیاز گوگل با چند کار کلیدی صحبت میکنیم:

تست تبلیغات خود را تقسیم بندی کنید

میزان کلیک (CTR) بزرگترین عامل در نمره کیفیت شماست و بهترین روش بهبود CTR آزمودن تبلیغات جدید است.

هدف ازا ینکار شکست دادن میزان عملکرد تبلیغاتی است که قبلا داشتهاید. 

کلمات کلیدی خود را به گروههای کوچک و هدفمند تقسیم کنید

هر چقدر در هر گروه تبلیغاتی کلمات کلیدی کمتری وجود داشته باشد، مرتبط ساختن تبلیغات به یکدیگر و همچنین بالابردن نرخ CTR آسان تر خواهد بود. 

نکته مهم: یک عامل در نمره کیفیت، باعث بالارفتن CTR کلی در کل حساب شما می شود. بهینه سازی تمام گروههای تبلیغاتی پرطرفدار در هر کمپین به شدت توصیه می شود.

صفحات فرود خود را مناسب تر کنید

به عناصر امتیاز کیفیت صفحات سایت خود به عنوان قبول / مردود در نظر بگیرید. اگر صفحه شما مناسب و رو به رشد باشد، پس تنها کاری که باید بکنید این است که تغییرات کوچکی در آن ایجاد کنید.

اگر صفحه شما بسیار بد باشد، بدنبال مشکلات اصلی که میتوانید آن ها را پیدا کنید بروید و آن ها را درست کنید. 

به عنوان مثال، اگر در صفحه فرود شما چیزی بجز فرم ایمیل وجود ندارد، به آن مقداری اطلاعات بیشتر، ناوبری اضافه کنید تا بازدیدکنندگان قبل از اینکه شما تصمیم بگیرید اطلاعات بیشتری از آن ها به اشتراک بگذارید، بتوانند آزادی بیشتری داشته باشند.

به عنوان یک قاعده کلی، اگر امتیاز کیفیت شما چهار یا کمتر باشد، دلیل آن این است که زیاد بر روی صفحه فرود شما فکر نشده است.

مطالب بیشتر
رنو بدونه راننده برای سرگرم کردن رانندگان ماشین های روباتی، با مجلات قرار داد می بندد

اگر امتیاز شما در حال حاضر در پنج یا بالاتر است، احتما صفحه فرود خوبی دارید و بجای اینکه CTR خودتان را بهبود بخشید باید اولویتتان را روی آن بگذارید. 

کلمات کلیدی منفی

این روشی دینامیت برای بهبود CTR شماستیک تغییر کوچک میتواند به معنای واقعی کلمه نتایج شما را دو برابر کند اما مطمئنا این روش برای مبتدیان یک کل به شمار نمی آید.

یک کلمه کلیدی منفی اشتباه میتواند حساب شما را تخریب کند. اگر قصد دارید کلمات کلیدی منفی را امتحان کنید، آنها را با دقت در گروه های تبلیغ خود قرار دهید، 

هربار از چند کلمه کلیدی استفاده کنید و بین تلاشهایتان چند روز فاصله بیندازید تا بتوانید متوجه تغییرات شوید. 

کلمات کلیدی منفی چیست؟ تصور کنید شما یک محصول را به فروش می رسانید که ریزش مو را در مردان درمان می کند.

یکی از مهمترین کلمات کلیدی شما عبارتریزش مواست. اما افراد برای ریزش مو حیوانات خانگی خود نیز از این کلمه کلیدی استفاده میکنند.چگونه با اینگونه افراد برخورد کنید؟

اینجا همان جایی است که کلمات کلیدی منفی وارد می شوند. شما می توانید تبلیغات خود را برای کسانی که در مورد ریزش مو حیوان خانگی خود جستجو می کنید محدود کنید.

تب «کلید واژه» را باز کنید، به بخش «کلید واژه منفی» بروید و کلماتی که میخواهید را حذف کنید (کلمات کلیدی منفی همیشه با خط تیره جدا میشوند) را وارد کنید:

سگحیوان خانگیحیوانگربه

مطالب بیشتر
نشست بازاریابی تاثیرگذار

کلمات کلیدی منفی قدرتمند هستند زیرا جستجوهای نامرتبط را حذف می کنند. اگر شما ۱۰۰۰ جستجو و ۵۰ کلیک داشته باشید، CTR شما پنج درصد است.

اگر از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید تا نیمی از این جستجوها را از بین ببرید و تبلیغاتتان را به ۵۰۰ نفر نشان دهید، اما ۵۰ کلیک داشته باشید، بازهم CTR شما از ۵ درصد فقط به ۱۰ درصد می رسد.

نمایش کلمات غیرمتربط کمتر منجر به بهبود CTR و امتیاز کیفیت بالاتر می شود. این قدرت کلید واژه های منفی است.

ساده ترین راه برای پیدا کردن کلمات کلیدی منفی این است که به تحقیق کلمات کلیدی خود بازگردید و کلماتی را که میخواهید بلاک شوند انتخاب کنید زیرا آن ها به محصول یا خدماتی اشاره میکنند که شما ندارید. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید