اولین کمپین بازاریابی Mothercare

اولین کمپین بازاریابی Mothercare

اولین کمپین بازاریابی Mothercare

Mothercare با اولین کمپین بازاریابی خود در یک دهه گذشته تاثیر عمیقی بر روی قلب ها گذاشت

این کمپین جدید اولین کاری است که Mothercare با آژانس خلاقیت Mcgarrybowen به منظور «بازسازی» این برند در بین فشارهای مالی خود انجام داد.

Mothercare پدر و مادرها رادر قلبکمپین بازاریابی جدید خود قرار داده است، که این نشان از اصلی ترین بخش تبلیغی است که این برند خرده فروشی در ۱۰ سال گذشته انجام داده است.

اولین گام ها امروز (۵ نوامبر) در کمتر از سه ماه از زمانی که مک گری براون برای رسیدگی به بخش تبلیغات خرده فروشی آروده شده بود،انجام شد.

این کمپین برای بازسازی برند Mothercare به عنوان برند پیشرو برای والدین  طراحی شد و  نحوه گفتگوی جدیدی برای جایی که این برند امروز قرار دارد، ایجاد کرد.

جین اوکیفی ، مشاور مستقل برند که این استراتژی و توسعه کمپین را انجام داد گفت: ما واقعا می خواستیم به عنوان یک برند تخصص و همدلی خود را نشان دهیم، از اینرو این کمپین بیشتر در خصوص این بود که Mothercare بتواند همه کاری که ما میتوانیم برای آماده سازی والدین در اولین گام های مسیر بچه دار شدن انجام دهیم.

اما اگر فراتر از آن نگاه کنید چیزهایی وجود دارد که ما نمیتوانیم همه آنها را آماده کنیم: اولین سلام، اولین اشک، اولین خداحافظی،

این کمپین احساسات زیادی به آن میدهد و پدر و مادر در قلب این تفکر قرار دارند.

یکی از دیدگاه های کلیدی که ما در زمان توسعه این کمپین متوجه آن بودیم این بود که برخی اوقات والدین بخاطر اینکه توجه همگان به کودک زیباست، نادیده گرفته می شوند.

مطالب بیشتر
جام super Bowl ad meter

گاهی اوقات نیازهای والدین جدی گرفته نمی شود و این چیزی است که این کمپین در مورد آن است. “

این کمپین زمانی که Mothercare در شرف تعطیلی نزدیک به ۵۰ شعبه از ۱۳۷ مغازه خود تا سال ۲۰۱۹ به عنوان تلاشی برای تخفیف فشارهای مالی بود، راه اندازی شد.

این نشان از این دارد که در سال جاری این برند ۷۲/۸میلیون پوند  تا ۲۴ مارس سال جاری ضرر داشته است و فروشگاه های آن ۱/۳٪ کاهش فروش داشتند.

این تبلیغ در تمام رسانه های دیجیتال خارج از خانه در سراسر دنیا به مدت دو هفته و در تمام روزنامه ها تا ماه آینده پخش خواهد شد.

در تلویزیون لیو، فشار سنگینی بر روی رسانه های اجتماعی که بدنبال یک رونمایی موفق در ۲۶ سپتامبر هستند وجود دارد. به گفته ماتروکیت این کمپین تعامل فوق العاده ای ایجاد کرده است.

فرمت هایی که انتخاب کرده ایم بیشتر مشتری های Mothercare را هدف قرار می دهد. O’Keefe توضیح می دهد که این کمپین به آنچه که در بازار مورد توجه است، نظر دارد.

منبع: مارکتینگ ویک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید