بازاریابی ارز رمزنگاری

 ۴ بخش در بازاریابی ارز رمزنگاری شده

بازاریابی ارز رمزنگاری

با توجه به تعداد زیاد ارزهای رمزنگاری شده ای که هر روز روانه بازار می شوند و در تیترها نامشان به چشم میخورند، وقت آن رسیده است که درباره بازاریابی ارز رمزنگاری شده حرفه ای تر و پخته تر عمل کنیم. شرکتهای رمزنگاری، به جای تکیه بر تبلیغات این صنعت، باید پیغام متمایز خود را ایجاد کنند و آن را در موقعیت های بلوکچین بزرگ خود بیان کنند.

در حالی که مبانی پیام رسانی هنوز هم اعمال می شوند، پیچیدگی ارزهای رمزنگاری شده نیاز به تمرکز بر این چهار حوزه بازاریابی دارد.

بخش بندی اختصاصی تر مخاطبان

خرید یک ارز رمزنگاری شده باعث این نمیگردد که خریدار سهام شرکت را داشته باشد. در عوض، کوین های مختلف مزایای متفاوتی دارند.

برخی از آنها پهنای باندی بر روی سیستم عامل فراهم می آورند و برخی دیگر اجازه دسترسی به الگوریتم های تبدیل ارز پیشرفته را میدهند و برخی دیگر کارهایی فراتر از این انجام میدهند.

جذب سرمایه گذارانی که به اهداف توکن شما توجه میکنند بدین معنی است که باید توجه خاصی به مشتریان بالقوه  خود – گاهی مواقع شامل خریداران سنتی میشود – و کانال هایی که آن ها را گرد آورده است داشته باشید.

به عنوان مثال، توکنی که امکان دسترسی با پهنای باند را فراهم می آورد دولوپرها را جلب میکند.

توکنی که اجازه دسترسی به الگوریتم ارز خارجی را میدهد، نوع دیگری از سرمایه گذار را جذب خود می کند. گاهی مواقع حتی ممکن است مخاطبان شما از پیش زمینه سرمایه گذاری یا ارز رمزنگاری شده را نداشته باشند.

مطالب بیشتر
برند بوربری پس از دو دهه لوگو خود را تغییر داد

تلاش بیشتری برای آموزش

ماهیت جدید و متنوع شرکتهای بلاک چین و ارز رمزنگاری شده خواستار تلاش بیشتر در زمینه آموزش مخاطبان خود درخصوص توکن هایشان شده است.

اگر توکن شما دسترسی خاص یا امتیازی فراتر از حفظ قیمت داشته باشد، باید به مزایایی مازادی که در زمان افزایش ارزش توکن ایجاد میشود اشاره کنید؛ در غیراینصورت شما سرمایه گذارانی را جذب خواهید کرد که ارزش توکن را میخرند و زمانیکه ارزش آن بالا میرود بجای اینکه از محصول شما استفاده نمایند، آن را عوض میکنند.

همچنین باید به وضح نحوه سرمایه گذاری را شرح دهید، بخصوص زمانی که مخاطب شما در گذشته هرگز پیشنهاد توکن نداشته باشند.

پیچیدگی هایی که سرمایه گذاران شما را در استفاده از کیف پول های مختلف سردرگم کند، ویژگی های قانونی درباره اینکه چگونه میتوانند سرمایه گذاری کنند، مدت زمان لازم برای تراکنش، و موارد بسیار زیاد دیگری میتواند باعث سردرگمی سرمایه گذاران شما شود.

اعتماد بیشتر به موسسین معروف

زمانی که یک شرکت بلاک چین شروع به جذب سرمایه میکند، نیازی به ساخت محصول در ابتدای کار نیست و شرکت های رمزنگار معمولا پتانسیل های تکنولوژي خود را به بازار ارائه میکنند، و این ریسک بسیار بزرگی برای سرمایه گذاران به شمار میرود.

برخی از انتقادهایی که تا بحال به این شرکت ها شده است این است که مادامیکه یک شرکت تنها پیشنهاد ارائه میدهد، میتواند کلاهبردار باشد.

به منظور جلب اعتماد، موسسین ارز رمزنگاری شده و بلاک چین ها باید بر روی خوشنامی و معروفیت و تخصص خود در این زمینه و تجربیات ساخت محصولی که قبل از ICO داشته اند، تمرکز کنند.

مطالب بیشتر
بازاریابی آنلاین ۲۰۱۷

افزایش مشارکت اجتماعی ، بویژه در زمینه مدیریت بحران

خرید توکن در زمانی که ICO ها هنوز تا حدودی بیرحمانه است و به متوسط افراد هنوز هم آن را درک نکرده اند. ارسال ارز دیجیتال اشتباه به یک آدرس نیز یک اشتباه معمول است، که امکان بازیافت آن بسیار کم بوده و یا اصلا امکان پذیر نمیباشد.

کلاهبردارن با ایجاد حساب و وب سایت های جعلی سرمایه گذاران را فریب میدهند و آن ها را ترغیب میکنند تا پول را به آدرس جعلی کیف پول خود ارسال کنند.

از اینرو، شرکت هایی که توکن صادر میکنند باید تلاش بیشتر برای جلوگیری از تقلب و مدیریت کلاهبرداران و شیادانی که پیدا می شوند، داشته باشند.

اطمینان یابید که به خوبی دستورالعمل های چگونگی کمک به سرمایه گذران را در خصوص چنین مشکلاتی، چت روم های کارمندان و بخش هایی که سرمایه گذاران در آن سوال مینمایند، به تیم پشتیبانی خود داده اید.

وب سایت خود و قوانین خود را آپدیت کرده و شبکه های اجتماعی و سایر کانال های ارتباطی خود را به روز نگه دارید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید