بازاریابی و تبلیغات

تبلیغ متفاوت ماشین لباسشویی سامسونگ

بازاریابی و تبلیغات در تبلیغ تلویزیونی جدید سامسونگ

تبلیغ ماشین لباسشویی سامسونگ که در آن چیزی به غیر از یک ماشین لباسشویی درحال کار کردن به مدت بیش از ۳ دقیقه نشان داده نمیشود

سامسونگ به تماشاچیان انگلیسی آگهی نشان می دهد که در آن چیزی جز لباس در یک ماشین لباسشویی و چرخیدن لباس ها در ماشین لباسشویی به مدت سه دقیقه و 20 ثانیه نمایش نمیدهد.

غول الکترونیک کره جنوبی ادعا می کند که این طولانی ترین آگهی تک شات است که در تلویزیون انگلستان پخش شده است و در دومین ایستگاه بزرگ تبلیغاتی بریتانیا در کانال 4، در اولین شب روز جمعه، برای نخستین بار پخش شده است.

در این تبلیغ یک بخش هیجان انگیز نمایش داده میشود – زمانی که فرد از ویژگی AddWash جدید استفاده میکند و لباس فراموش شده ای را در طول چرخه شستشو، به ماشین لباسشویی اضافه میکند.

یکنواختی این تبلیغ گهگاهی با نمایش یک شمارشکر که به شما می گوید تا بحال چه مقدار زمان شستشو را تماشا کرده اید و یا کلماتی که بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود و درباره کارهایی که میتوانید با این ماشین انجام دهید، مواردی را میگوید، از بین میرود: برای مثال، یک زبان یاد بگیرید یا سازی بنوازید.

هشتگ، #LifesTooShort یا #زندگی_کوتاه_است سامسونگ، این واقعیت را نشان می دهد که استفاده از این تکنولوژی جدید زمان شستشو را کاهش میدهد. 

بر اساس تحقیق سامسونگ، به طور متوسط انگلیسی ها در طول زندگی خود ۶۱ روز را صرف چرخیدن لباس در ماشین لباسشویی میکنند.

مطالب بیشتر
دنیای دیجیتال مارکن ۲۰۱۸- کنفرانس بازاریابی دیجیتال

برای آن دسته از افراد که چنین چیزهایی را دوست دارند، این آگهی با وعده بیشتری همراه است: بزودی: ”اگر دوست دارید شستشو را سریع تر انجام دهید، فیلم ماشین لباسشویی را ببینید.”

مارک سمان، سرپرست بخش لوازم خانگی سامسونگ در انگلستان و ایرلند، در بیانیه ای اعلام می کند: “این بازرگانی، توجه ویژه ای به عملکرد دستگاه خود دارد تا بتواند ویژگی های دلفریب و رویایی از ترکیب هنر و تکنولوژی ایجاد نماید.”

این تبلیغ با توجه به Gogglebox رکورد تبلیغات یک تبلیغات شبه جمعه شب را در شبکه ۴ در سراسر انگلستان شکسته است و ستاره های امتیازی زیادی گرفته است – که بر اساس اصل تماشای یک تبیلغ در تلویزیون این ستاره ها داده میشود.

تبلیغ سامسونگ همچنین”interludes” – نوعی محافظ صفحه نمایش قدیمی – که در دهه ۱۹۵۰ هنگامی که برنامه ای نمایش داده نمیشد، ظاهر شد.

یک چرخ دنده چرخان که یکی از جذاب ترین بخش های این تبلیغ بود.

همچنین اشاره به جنبش “Slow TV” دارد که چند سال پیش در نروژ آغاز شد و به تماشاگران این امکان را میدهد تا زندگی واقعی را در صفحه تلویزیون خود ببینند.

اگرچه، سه دقیقه در مقایسه با تجاری Arby که نشان دهنده پخت و پز به مدت ۱۳ ساعت است – چیزی نیست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید