تغییر سیستم بازاریابی و فروش مایکروسافت

تغییر در سیستم بازاریابی و فروش مایکروسافت

مایکروسافت برای تاثیرگذاری بر گروه های بازاریابی و فروش، ساختار مجددی را در سیستم خود سازماندهی میکند.

تاثیر این تغییرات در سیستم بازاریابی و فروش بر تیم های مربوط به این سیستم ها تاثیر میگذارد و مسئولان آن ها را برای کارمندان شرح میدهند و اشاره ای به اخراج کارمندان ندارد.

«مایکروسافت به منظور ارائه خدمات بهتر به کاربران ، در سیستم بازاریابی و فروش خود تغییراتی اعمال خواهد کرد.»

عده ای معتقدند که این تغییرات باعث تحت الشعاع قرار گرفتن هزاران کارمند در مایکروسافت خواهد شد و حتی میتواند منجر به اخراج آن ها نیز گردد. 

این تغییر و سازماندهی مجدد، یک سال پس از اینکه کورتویس و آلتوف، سرپرستی و مدیریت عملیات فروش و بازاریابی این شرکت را برای انجام امور تجاری جهانی در دست گرفتند، انجام شد. این جایگزینی پس از رفتن کوین ترنر، مدیر ارشد عملیات سابق، صورت گرفت

مایکروسافت در یکی از بیانیه های خود گفته است که فرصتی بزرگ به ارزش ۴/۵ تریلیون دلار در سراسر کسب و کارهای کسب و کارهای تجاری و امور مربوط به کسب و کارهای ما وجود دارد.

ما جایگاه منحصر به فردی داریم و میتوانیم با استفاده از تحولات دیجیتالی خود موفقیت هایی برای مشتریان و شرکایمان ایجاد میکنیم. به منظور تسهیل این روند ، شروع به اجرای تغییراتی در مدل های تجاری و مصرفی کرده ایم.

همانطور که در بیانیه مایکروسافت مشاهده می شود، تصمیم برای تغییرات بیان شده به منظور بهره گیری بیشتر و بهتر از این بازار بوده و با توجه به تحولات سریع، کاملا ضروری و قاطعانه می باشد.

مطالب بیشتر
کمپین برندینگ ما خرس ها در ۲۰۱۹

در ادامه این بیانیه ابراز داشتند: «این تغییرات به ما در راستای قرار گرفتن در جایگاه بهتر و مشاهده نیازهای در حال رشد مشتریان و شرکا و توانمندسازی آنها برای به دست آوردن موارد بیشتر، کمک خواهند کرد.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید