بازنشستگی مدیر ارشد بازاریابی یونیلیور 

بازنشستگی مدیر ارشد بازاریابی یونیلیور پس از ۳۵ سال

بازنشستگی مدیر ارشد بازاریابی یونیلیور

مدیر بازاریابی یونیلیور کیت وید پس از ۳۵ سال بازنشسته شد

به عنوان بازاریاب ارشد FMCG، وید قهرمان پایداری، تنوع و اکوسیستم های آگهی دیجیتال بهتر هم برای این شرکت و هم برای این صنعت بوده است

کیت وید به عنوان مدیر ارشد بازاریابی و مدیر ارتباطات یونیلیرو پس از ۳۵ سال همکاری با این شرکتکه هشت سال آن به عنوان مدیر بازاریابی در این شرکت بوده استبازنشسته شد.

به عنوان بازاریاب برتر غول آرایشی FMCG، وید یک قهرمان در ایجاد پایداری، تنوع و آگهی های بهتر اکوسیستمی برای این شرکت و صنعت بوده است.

اخیرا، وی درخواست یک اقدام سریع برای بازاریابی اینفلوئنسر را داشته است، که این نوید این را میدهد که یونیلیور حضور بیشتری در بازاریابی دیجیتال خواهد داشت.

وی همچنین سال هاست که یک نویسنده روزانه برای مجله مارکتینگ ویک  می باشد و در مقالات خود موضوعاتی نظیر شفافیت در دنیای دیجیتال، فراگیری و همچنین اهداف برند را شرح داده است.

وید این شرکت را با آغاز ماه می در سال آینده ترک خواهد کرد.

هنوز تصمیمی برای جانشین وی اتخاذ نشده است، و احتمالا اینکار تا زمانی آبن جوپ در سال آینده سمت مدیرعاملی شرکت را به دست بگیرد انجام نخواهد شد.

تصمیم وید برای بازنشتگی یک هفته پس از تصمیم پاول پولمن، مدیر عامل این شرکت برای ترک این شرکت، عنوان شد.

وید در سال ۱۹۸۳ به یونیلیور پیوست و سمت های مختلفی را در اختیار داشت.

سمت هایی نظیر مدیر بخش بهداشت و مراقبت جهانی و معاون رییس بخظ مراقبت مو و دهان.

مطالب بیشتر
یوتیوب محیطی امن برای تبلیغات

این ها سمت هایی بود که وی قبل از اینکه در سال ۲۰۱۰ مدیر ارشد بازاریابی و ارتباطات شود، در دست داشت.

وید از خود میراث قدرتمندی به جای گذاشت.

او یکی از افراد پیشرو در برنامه توسعه پایداری یونیلیور (USLP) نقش موثری داشت.

وی همچنین در ایجاد بازاریابی متنوع برای شرکت پیشگام بود و راه  اینگونه بازاریابی را باز کرد.

وید درسال ۲۰۱۶ ابتکارات غیرکلیشه ای یونیلیور را راه اندازی کرد که هدف آن ایجاد یک انگیزه جهانی برای پیشبرد برنامه های بازاریابی تمام برندهایش بدور از تصورات کلیشه ای جنسیتی بود.

یک سال بعد این شرکت با زنان سازمان ملل برای حل معضل تبلیغات غلط در سراسر این صنعت و با راه اندازی کمپین اتحاد غیرکلیشه ای همکاری کرد.

او مادامیکه در یونیلیور به عنوان بازاریاب ارشد کار میکرد جوایز بیشماری نظیر جایزه بازاریاب جهانی سال ۲۰۱۷ از فدراسیون جهانی تبلیغات را کسب کرد و لقب بهترین مدیر ارشد در زمینهبازاریابی اینفلوئنسر دنیا را برای سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در مجله فوربز به خود اختصاص داد.

وید میگوید: من زمان بسیار لذت بخشی را با این شرکت داشته ام و در اینجا موقعیت های بسیاری را در کشورهای گوناگون تجربه کردم.

در سمت فعلی، من موفق شدم یکی از بهترین تیم های بازاریابی، توسعه و  ارتباطات را در سراسر دنیا رهبری کنم.”

ما به عوان دومین تبلیغ کننده بزرگ دنیا، توانستیم جایگاه خود را در بخش اثربخشی و کارایی بالا ببریم و همچینین توانستیم جایگاه محصولت خود را ارتقا بخشیم و به سمت مسئولیت پذیری بیشتر، شفافیت و وضوح و پاسخگویی در صنعت تبلیغات دیجیتال برویم.“

مطالب بیشتر
بازاریابی خودروهای برقی

منبع: مارکتینگ ویک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید