تبلیغات سیاسی در فیس بوک

منع برندها از تبلیغات سیاسی در فیس بوک

منع برندها از تبلیغات سیاسی در فیس بوک

فیس بوک تبلیغاتی سیاسی برندها (از جمله P & G) را به دلیل عدم داشتن پرداخت با لیبل، متوقف کرد

فیس بوک موضع قوی خود را در مورد لیبل گذاری گرفته است، به نحوی که در هفته گذشته Procter & Gamble را از کار بر روی پلت فرم خود متوقف کرد و این بخاطر این بود که این شرکت گزینه برداخت با لیبل خود را فعال نکرده است.

فیس بوک با توجه به آرشیو جدید تبلیغات سیاسیش، اعلام کرد زین پس تبلیغاتی که محتوای سیاسی داشته باشند برای اجرا شدن بر روی این پلتفرم نیاز به لیبل پرداخت دارند.

و تبلیغ شرکت P&G به همین دلیل حذف شده است. P & G متعهد بود تا از ۲۵ سال پیش LGBT + را در آگهی های خود داشته باشد.

این شرکت در زیرنویسی با هشتگ های #LoveOverBias و # Pride2018 نوشت امروز ما همچنان به یادگیری، رشد و ایجاد تغییر معنی دار در شرکت و جامعه ادامه می دهیم“.

آمریکا تقریبا۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار صرف آگهی در مدت زمان 22 ژوئن تا 26 ژوئن کرده است، که حدود 200 هزار تا 500 هزار بازدید داشته است و اکثر بازدیدکنندگان بین 18 تا 34 سال داشتند.

سخنگوی فیس بوک در بیانیه ای خطاب به بازاریابان گفت هدف از این خط مشی و کسب مجوز افزایش اعتبار برای تبلیغات سیاسی در فیس بوک است.

وی افزود: ”شاید در شروع همه چیز کامل نباشدما در طول زمان یاد می گیریم و تکامل می یابیم، اما نظرمان این است که این مورد بیشتر از آنکه بد باشد، خوب است“.

مطالب بیشتر
روز بازاریابی تاثیرگذار

این روند اندکی پس از اینکه فیس بوک در ماه ژوئن در وبلاگ خود بیان داشت با به مشتریان اطلاعات بیشتری درباره سازمان ها و آگهی هایی که منتشر میشود ارائه میدهد و گام های جدی در خصوص شفاف سازی آگهی ها و پیج ها برخواهد داشت، آغاز شد.

فیس بوک در این پست افزود که این به معنای افزایش پاسخگویی به تبلیغ کنندگان است، و به جلوگیری از سوء استفاده در فیس بوک کمک می کند.

کاربران اکنون می توانند صفحه های تبلیغاتی را در فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر و حتی آگهی هایی که هدف آن ها نیست را مشاهده کنند.

علاوه بر این، کاربران می توانند در مورد این صفحات موارد بیشتری مانند مانند تغییراتی که اخیرا در نام ایجاد شده است و تاریخ ساخت پیج را ملاحظه نمایند.

در ماه اکتبر سال گذشته، فیس بوک اعلام کرد تنها آگهی های مجاز میتوانند در فیس بوک یا اینستاگرام تبلیغات انتخابی داشته باشند و در آوریل 2018، این را برای هر تمام کسانی که می خواهد «آگهی های تبلیغاتی»، مانند موضوعات سیاسی داشته باشند، الزامی کرد.

P & G تنها نام تجاری که از این رویه آسیب دید، نبوده است. با توجه به گزارش AdAge، فیس بوک در ابتدا آگهی Walmart را حذف کرد، زیرا اطلاعات مورد نیاز در خصوصپرداخترا نداشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید