جایزه بازاریابی تجارت الکترونیک

جایزه بازاریابی تجارت الکترونیک

RedMart و IDOTYOU اولین برنده جایزه مسابقه بازاریابی تجارت الکترونیک SEA شدند

RedMart موفق به کسب جایزه نخستین تجارت الکترونیکی آسیا شد. عنوان این جایزه برای امسار eCommerce ‌Brand نامگذاری شد و این در حالیکه است که IDOTYOU عنوان بزرگترین آژانس تجارت الکترونیک سال را به خود اختصاص داد.

RedMart جایزه بهترین بازرگان تجارت الکترونیک را به خود اختصاص دادکه این جایزه بخش های کالاهای مصرفی، بهترین خدمات تجارت الکترونیک، بهترین طراحی، بهترین تجربه استفاده از پلتفرم، بهترین کمپین AdWords و بهترین کمپین تجارت الکترونیک را در بر میگیرد. در عین حال، IDOTYOU برای کشور خود در این شب دو افتخار دیگر بخاطر همکاری با مک دونالد مالزی در بخش اپلیکیشن و راه اندازی مجدد مک دلیوری را از آن خود کرد.

این رویداد در تاریخ 29 نوامبر 2018 در هتل بینکیننتال سنگاپور برگزار شد.

در آخرین ثانیه ها، مک دونالد مالزی نیز به عنوان مجموعه رستوران های Gerbang Alaf شناخته شد، و جایزه بهترین تجارت الکترونیک را بدست آورددسته غذا و آشامیدنی و بهترین کمپین بهترین بازاریابی محتوا تجارت الکترونیک.

دیگر برندگان امسال عبارتند از کلارینز، برای بهترین برنامه حفظ مشتری، تجارت الکترونیک DHL، که در رده بهترین تجارت های الکترونیک حمل و نقل و جابجایی قرار گرفت، لاو، بونیتو که جایزه بهترین استفاده از رسانه اجتماعی را به خود اختصاص دادند.

هیئت داوری متشکل از 19 نفر از متخصصان ارشد تجارت الکترونیک و متخصصان بازاریابی برندهای مطرح بو. بیمه AXA بیمه، AIA، CEMEX Axiata، کلارکز، بانک DBS، DirectAsia بیمه، جانسون و جانسون، LEGO، Levi Strauss & Co، LINE MOBILE، Nespresso، NTUC، بانک Permama، Shiseido، Tokio Marine Life Insurance و Unilever همه در هیئت داوران حضور داشتند.

مطالب بیشتر
با ARKit بازاریابی و تبلیغات بُعد دارند

در مجموع 22 جایزه به بازاریابان پیشرو و حرفه ای تجارت الکترونیک از سراسر جنوب شرقی آسیا، جنوب آسیا اهدا شد. این نخستین نسخه آسیایی تجارت الکترونیک است که توسط ECHO Commerce و Graphiss Media پشتیبانی شد.

منبع : مارکتینگ ایتراکتیو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید