سرویس بازاریابی آنلاین

سهم آمازون از کیک تبلیغات

تبلیغات و سرویس بازاریابی آنلاین

آمازون نسبت به گوگل یا فیس بوک سهم بیشتری از کیک تبلیغات را دارد

بیشتر برندهای آمریکایی در سال ۲۰۱۸ ترجیح میدهند تبلیغات خود را بیشتر به آمازون بدهند تا گوگل یا فیس بوک

تقریبا دو سوم (۶۳٪) از بازاریاب های B2C آمریکایی در ۱۲ ماه گذشته تمایل بیشتری برای صرف هزینه تبلیغات در آمازون از خود نشان داده اند.

این نشان میدهد که بازاریاب ها نسبت به گوگل (۵۴٪) و، فیس بوک (۵۳٪) و توییتر (۲۳٪) بیشتر تمایل به حضور در آمازون دارند.

طبق گزارش رسیده از «قرن آمازون» که توسط Clickz Intelligence انجام شده است ، برندها با سرعت زیادی به سمت رشد خرده فروشی و فناوری میروند.

در حالیکه بازاریاب ها در تلاش برای هزینه کردن در پلتفرم های گوناگون هستند، به نظر میرسد که ۱۵٪ از آن ها از سرویس بازاریابی آمازون (AMS) به طور کامل استفاده میکنند و ۱۷٪ از آن ها گفته اند که استراتژی AMS را به طور کامل برای خود تعریف کرده اند.

در جایی دیگر Clickz یک نظرسنجی را بر روی ۱۶۰۰ مصرف کننده آمریکایی انجام داده است که در آن رفتار تحقیق و خرید را برای هشت دسته مختلف خرده فروشی ها با هم مقایسه کرد.

٪۶۶ از مصرف کنندگان در این نظرسنجی در ۱۲ ماه گذشته لباس، ۶۴٪ آنها محصولات بهداشتی فردی و ۶۳٪ محصولات دکوراسیون خانه خود را از آمازون خریده بودند.

تنها ۴۳٪ از مصرف کنندگان خوار و بار خود را از آمازون خریداری کرده بودند، البته احتمال میروند با راه اندازی  Amazon  Fresh و Amazon Prime Pantry این درصد افزایش یابد.

مطالب بیشتر
بیش از ۵۰٪ مدیران بازاریابی ، برند را در اولویت قرار خواهند داد

کسب مجوز Whole Food نیز به این میزان می افزاید.

بر خلاف گوگل، کریس هامبر، سرپرست آنالیز/ GroupM می گوید: “آمازون اطلاعات تراکنشی دارد و می داند که چه کسی هستید و چه چیزی خریداری می کنید.”

او می گوید: “این امر آمازون را قادر می سازد تا از جستجوی پیش بینی کننده به سمت جستجوی تجویزی برود، به طوری که بتواند به طور فعال به مصرف کنندگان توصیه هایی کند.”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید