قدرت دیجیتال خطوط هواپیمایی

قدرت دیجیتال خطوط هواپیمایی

قدرت دیجیتال خطوط هواپیمایی ایرآسیا

به گفته مدیرعامل ایرآسیا ۲۰۱۹ زمانی است که همگان شاهد قدرت دیجیتال خواهند بود

شرکت ایرآسیا به دنبال منعطف سازی بازوهای دیجیتال خود در سال۲۰۱۹ می باشد.

به گفته تونی فرناندس مدیرعامل این شرکت، با توجه به یک سری از توییت های منتشر شده گفت که در سال ۲۰۱۹ مردم متوجه قدرت دیجیتال این شرکت هواپیمایی خواهند شد.

وی همچنین افزود تمرکز امسال برای سودآوری بیشتر در اندونزی و فیلیپین خواهد بود. 

 

بازارهای دیگر شامل هند، تایلند، ویتنام و ژاپن هستند که در آنجا جمعیت زیاد و رشد اقتصادی قدرتمندی وجود دارد.

این شرکت هواپیمایی بر روی ارائه خدمات خود در این کشورها تمرکز خواهد کرد و خط هواپیمایی جدید دیگری برای سه سال آینده راه اندازی نخواهد کرد. 

اخیرا، این شرکت هواپیمایی کسب و کار غیردیجیتال خود را به Redbeat Ventures که متعلق به شرکت های فرعی آن است انتقال داده است.

این گروه در همکاری که با بورسا مالزی، گروهی که اعلام کرد که در ۲۵ ژوئن ۲۰۱۸ Redbeat Ventures به توافق فروش سهام به ایرآسیا و شرکت سرمایه گذاری ایرآسیا وارد شده است تا به نه کسب و کار غیردیجیتال غیرایرلاینی و شرکت های تابع آنها کمک کند.

این همکاری عمدتا در امر ارائه خدمات مربوط به دیجیتال سازی برای شرکت هایی نظیر AirAsia BIG Loyalty، BigPay، travel360 ROKKI، Ourshop، RedCargo Logistics، RedBox Logistics، Vidi و RedTix می باشد.

 

به گفته آیرین عمر معاون مدیرعمل ایرآسیا (دیجیتال، تغییر و خدمات مشارکتی) با قرار دادن دارایی های دیجیتال در Redbeat Ventures، امیدوار است تا کسب و کار دیجیتال خود را به طور موثر گسترش دهد و جایگاهی در دنیای دیجیتال برای ایرآسیا ایجاد نماید.

مطالب بیشتر
بلاک چین در فضای تبلیغات دیجیتال

Redbeat Ventures به عنوان شرکت بازاریابی شرکت AirAsia، به دنبال کار با تکنولوژی های جدید است و فرصت های سرمایه گذاری در فضای پیشرفته و دیجیتال می باشد تا بتواند رقابت در این دنیای دیجیتال را حفظ نماید.

 

در ماه اکتبر سال گذشته ایرآسیا با Google Cloud برای ادغام آموزش ماشین های یادگیرنده و هوش مصنوعی برای ایجاد بخش دیگیری از کسب و کار و ایجاد فرهنگ برای این شرکت هواپیمایی همکاری کرد.

در بخشی از این مشارکت، هر دو طرف برای حل چالش های تجاری با تاثیرات بالا از جمله راندن پیش بینی تقاضای بهتر و بازاریابی هدفمند کار خواهند کرد.

منبع: مارکتینگ اینتراکتیو

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید