مزایده Toys R US در آسیا

مزایده Toys R US در آسیا

مزایده Toys R US در آسیا از ۷۶۰ میلیارد دلار شروع شد

شریک آسیایی Toys R US با شرکت Taj قراردادی مبنی بر فروش حدود ۸۵٪ از سهام این شرکت به مبلغ ۷۶۰ میلیون دلار بست که این قرارداد شامل ادامه مجوز آی پی فعلی میشود.

این اقدام در مزایده ماه سپتامبر انجام خواهد شد تا کسب و کارهای دیگر پیشنهادات بالاتری را بدهند.

انتظار میرود فروش اندکی پس از مزایده انجام شود. 

شرکت آسیایی Toys R US افزود از هرگونه اقدامی که «ارزش شرکت را افزایش دهد» حمایت میکند و از هرگونه پروسه ای که در به نتیجه رساندن پروسه فروش کمک کند نیز پشتیبانی میکند.

به غیر از شرکت مادر آمریکایی ، حرکت بعدی Toys R US آسیایی رشد در آسیا می باشد. 

در حال حاضر شرکت Fung Retailing شریک کوچکی برای Toys R US در آسیا است. با توجه به گزارش بلومبرگ Toys R US در ایالات متحده خواستار حذف حق خرید اولیه Fung Retailing و همچنین فروش سهم ۱۵٪ از سرمایه گذاری مشترک در دادگاه فدرال شده است.

این دادخواست پس از آن بود که شرکت Toys R US نتوانست با موفقیت خریداران بالقوه را بخاطر مداخله Fung Retailing متعهد به خرید نماید.

این اتفاق پس از آن بود که این کسب و کار به ظاهر پیشنهادی بیش از ۱ میلیارد دلار از خریداران عمده دریافت کرد. 

به گفته یک نهاد خصوصی و عضو گروه Fung ،پیش از این اقدام، Toys R US طبق گزارش های رسیده در جستجوی گزینه هایی برای کسب و کار ۲میلیارد دلاری خود با Fung Retailing بود.

مطالب بیشتر
کمپین تبلیغاتی پرنسس کروز

طبق گزارشات بلومبرگ ، در آن زمان هر دو طرف با بانک های سرمایه گذار برای بررسی امکان رشد کسب و کار آسیا در بورس هنگ کنگ تا ابتدای سال ۲۰۱۸ بوده اند. 

این پس از آن بود که این شرکت خرده فروش با توجه به قانون حمایت از ورشکستگی برای آمریکا و آمریکا و شرکت های تابعه به منظور بازسازی ، نزدیک به ۵ میلیارد دلار وام گرفت.

در همان زمان، Toys R US در بیانیه ای مشخص کرد که شرکای آسیایی یک موجودیت قانونی مجزا ایجاد کرده اند و از نظر مالی از تمام شرکت های Toys R US در سراسر دنیا مستقل می باشد. 

اندرز جویس، مدیرعامل، Toys R US (آسیا)  گفت که این شرکت برای همکاری با شرکت ها باز است و مانند باقی شعب به مشتریان خدمات میدهد. عملیات ما از نظر مالی مستقل بوده و به رشد خود و سرمایه گذاری در منطقه ادامه میدهیم. 

منبع: مارکتینگ اینوستینگ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید