هوش مصنوعی در بازاریابی

هوش مصنوعی در بازاریابی

چگونه از هوش مصنوعی در بازاریابی خود با استفاده کنید و با تکنیک های هوش مصنوعی زرنگ تر باشید

هوش مصنوعی

روزهایی که با استفاده از تحقیقات دموگرافیک جمعیت باید درباره خواسته های هر مشتری حدس میزدید گذشته است.

با الهام گرفتن از برخی شرکت های بزرگ مانند آمازون، فیس بوک و گوگل که حجم زیادی از پول را در آموزش های ماشینی و AI صرف میکنند می خواهیم نیازهای مشتریان را قبل از اینکه خودشان بدانند، دریابیم.

ببینید که چگونه با این پیشنهادات برای بهبود ROI کلی خود و عملکرد کسب و کار می توانید تبدبل به یک بازاریاب زیرک تر شوید.

۱- گزینش محتوا

گاردنر پیش بینی کرده است تا سال ۲۰۱۸، ۲۰٪ از تمام محتوای بیزینس تسط ماشین ها تالیف میشود.

هوش مصنوعی با استفاده از ادغام اطلاعات از دیتابیس های گوناگون امکان گزینش محتوا را میدهد، و به شرکت ها این امکان را میدهد تا به کاربران خود داده های بیشتری درباره کاربرد و جنبه های دیگری که ممکن است درباره نفر سوم برای آن ها جالب باشد، را میدهد.

بعلاوه، این نسل از زبان- برنامه نویسی، از آنجایی که قادر به نوشتن به زبان شما می باشد، این پتانسیل را دارد تا به سازندگان محتوا این امکان را بدهد تا از زمان خود بهتر و موثرتر استفاده کنند.

بازاریاب ها می توانند از این تکنیک ها به سود خود استفاده کرده و به صورت خودکار برای ایمیل ها مطلب تولید کنند، گزارش ها و پیام ها را شخصی سازی نمایند، سئو سایت رابهبود دهند و محتوای رسانه های اجتماعی را ارزیابی کنند. 

مطالب بیشتر
با ARKit بازاریابی و تبلیغات بُعد دارند

۲- خدمات پشتیبانی سریع و شخصی سازی شده برای مشتری

در بخش خدمات مشتری، محتوای هوشمندی که بات های چت تولید میکنند در صنایع گوناگون نظیر مد تا خدمات پشتیبانی سلامت و بیمه و حتی عمیق تر شدن نسبت به ترجیحات مشتری را پوشش میدهد.

به عنوان مثال، ربات کیک سفورا با استفاده از یک آزمون کوچک میتواند به تمایلات مشتری پی ببرد. 

۳- درگیر کردن هوشمند مشتری

همین امروز با مشتریان خود دوباره تماس بگیرید! ماشین یادگیرنده می تواند به شما در شناسایی پتانسیل های بالقوه یک مشتری پنهان قبل از اینکه او سراغ رقیبتان برود، به شما کمک کند.

ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی میتوانند این کار را با استفاده از جمع آوری داده، ایجاد مدل پیش بینی ، آزمایش و سنجش مشتریان حقیقی انجام دهد.

زمانیکه این تکنیک ها با یکدیگر ترکیب شوند، مشتری بیشتر درگیر کار شما میشود و باعث ایجاد وفاداری میگردد که این منجر به افزایش طول عمر ارزش و همچنین بالارفتن سودآوری شرکت میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید