کمپین بازاریابی

دست های روباتیک هفت-یازده شما را بخاطر اهدا پول تشویق میکنند

کمپین بازاریابی هفت یازده

آیا شما هم در خفا بخاطر این واقعیت را که هیچ کس متوجه اقدامات سخاوتمندانه و خیرخواهانه شما نشده است، آزرده خاطر شده اید؟ هفت-یازده خود را ملزم کرده است اینکار را برای شما انجام دهد.

یک فروشگاه زنجیره ای در تایوان در دو شعبه خود دیوارهایی را ساخته است که بر روی آن دست های  رباتی قرار دارند و هر وقت کسی سکه ای را به عنوان صدقه به داخل دستگاه می اندازد ، وی را تشویق می کنند.

“ریتم دیوار مهربانی” توسط شرکت ADK تایوان، با همراهی شرکت بای بای دنیا، یک شرکت فن آوری ژاپنی که متخصص تولید دست های روباتیک است، توسعه یافته است.

صدای تشویق توسط خود دستهای روباتیک تولید می شود و نه صدای ضبط شده.

طبق گفته های ADK، تور نصب این دیوارها در تمام اطراف تایوان ادامه خواهد داشت.

مردم می توانند ترتیب تشویقی خود را ایجاد کنند و کمک های خود را از طریق وب سایت نیز انجام دهند.

این شرکت اعلام کرده است که ادای احترامی که بخاطر هر کمک مالی انجام میشود و تشویقی که صورت میگیرد باعث میشود تا “مردم بیشتر برای انجام کارهای خیر”ترغیب شوند.

با این حال ، هنوز روشن نیست که کدام سازمان خیریه از درآمد حاصل از این دیوار بهره مند می شود.

دیدگاه کمپین بازاریابی : این یک ایده سرگرم کننده است که احتمالا مردم را به اهداء پول بدون اینکه احساس صدقه دادن داشته باشند، ترغیب میکند.

در عین حال، ترفندی است که به نظر می رسد دارای توانایی محدودی است.

مطالب بیشتر
استفاده استیپل از مارتک

فقط دو فروشگاه؟ و نباید مشخص تر باشد که پولی که مردم میدهند به کجا میرود؟ ما این ایده را به عنوان وسیله ای برای ترغیب مردم به کارهای خیر میپذیریم، ​​اما در نهایت باید به ابهاماتی که در این کار که هنوز در مقیاس کوچکیست ایجاد میشود، بپردازیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید