کمپین فولکس واگن در شانگهای

کمپین فولکس واگن در شانگهای

کمپین فولکس واگن در شانگهای

فولکس واگن شانگهای کمپین جدیدی برای نمایش رشد چین و چشم اندازهای آن راه اندازی کرده است

فولکس واگن شانگهای کمپین جدیدی برای معرفی سه مدل جدید فیدئون، ترامونت و تیگوان راه اندازی کرده است است که آن را با نمایش ویژگی های وسیله نقلیه ضمن سفر در مناظر شهری نمادین چین نشان داده است.

این کمپین که توسط تیم Saatchi & Saatchi، تیم چین بزرگ ایجاد شد، شامل یک فیلم جالب میشود که در آن که اتومبیل هایی که نشان داده شده است که از مسیرهای کوهستانی سخت و جاده های پر از پیچ و خم و خیس آمده اند.

مفهوم خلاقانه پشت این کمپین متقارن با چهلمین سالگرد اصلاح و گشایش فلسفه کار آفرینی است و از روح رشد اقتصادی چین برگرفته شده است و این مفهمو توسط هریک از انواع مدل های ماشین کروز در نقاط خاصی از شهر به نمایش گذاشته شده است.

این ایده خلاقانه بازتابی از سخنرانی رئيس جمهور شی جینگپینگ است، که به ایده خود مبنی بر کوتاه سازی مسیرها از طریق کوه ها و ساخت پل در سرتاسر رودخانه  به عنوان یک قیاس اصیل و التزامی برای توصیف رشد اقتصادی جدید چین استناد کرد.

فيلم نهايي که شامل 15، 30 و 60 ثانيه است، در CCTV چين اجرا شد. هدف این کمپین این است که تصویر برند SAIC کمپین فولکس واگن در شانگهای را با اعتبار و قدرت رشد اقتصادی چین نمایان کند.

Fan Ng، مدیر ارشد خلاقیت در Saatchi & Saatchi گفت: زمان انتشار برای نمایش 40 سال سیاست بازسازی و اصلاحات نمی تواند بیش از این باشد.

مطالب بیشتر
کمپین P&G برای کمک به ورزشکاران اندونزیایی

منبع : مارکتینگ اینتراکتیو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید