کنترل دسترسی به داده

کنترل دسترسی به داده با Janrain

Janrain کنترل دسترسی به داده متمرکز را راه اندازی کرد

مدیر جدید سیاست های پیشرفته چیزی را ایجاد کرده است که شرکت به آن «اولین استانداردسازی کنترل دسترسی در کل سایت و اپلیکیشن» نامیده می شود.

جان رین با ارائه دسترسی به شبکه های اجتماعی زندگی خود را آغاز کرد، به طرزی که اعضای فیس بوک، توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی می توانند به سرعت از همان ورود قبلی به سایت ها یا اپلیکیشن های ۳۴۰۰ برند دسترسی یابند.

در ماه ژوئن، این شرکت یک راه متمرکز برای مدیریت رضایت کاربر به خدمات خود افزود، که نام آن مدیریت چرخه رضایت مشتری می باشد.

این یکی از اولین راه حل های آماده برای نیازمندی های رضایت مشتریان آینده با مقررات حفاظت از داده های عمومی (GDPR) می باشد، که در ماه می به اجرا در می آید.

در حال حاضر، در پورتلند، شرکت واقع در اورگان آمریکا برنامه مدیریت سیاست پیشرفته (APM) خود را منتشر کرده است که با دسترسی به داده و ارائه نرم افزار Symohonic توسعه داده شده است.

این نرم افزار به برندها این امکان را میدهد که از یکی از موقعیت های ابری متمرکز شده به داده ها دسترسی داشته باشند.

مدیر Janrain در بخش بازاریابی عمومی، استیو دامر به ما گفته است که شرکت او اولین شرکتی است که «یک استاندارد کامل در زمینه کنترل دسترسی به تمام برنامه ها و سایت ها ارائه میدهد.»

وی خاطر نشان کرد که این نرم افزار، علاوه بر Janrain با دیگر روش های و راهکار های ورود نیز کار میکند.

مطالب بیشتر
همگامی با تغییرات بازاریابی

این دسترسی بدین صورت و زمانی کار میکند که به عنوان مثال مدیر بانک می خواهد به سوابق مالی که حسابرس مالی نمیتواند به آن دسترسی داشته باشد، دسترسی پیدا کند.

این نرم افزار برای برندها نیز کاربرد دارد، مثلا خطوط هواپیمایی که مسافرین به آن ها اجازه دسترسی به شماره موبایل برای بروز کردن اطلاعات سفر را میدهند.

Janrain متوجه شده است که قبلا یک سری برنامه های کنترل ابری ارائه شده است، اما کنترل خاص برنامه معمولا از طریق برنامه امکان پذیر است.

برای مثال قوانین دسترسی برای کسب و کارهای الکترونیک باید با پلتفرم های کسب و کار الکترونیک همراه باشد، در حالیکه قوانین دسترسی برای انتضار باید درون پلتفرم مدیریت محتوا جای داده شده باشد.

در مقابل، APM با استفاده از API ،توانایی خلق و مدیریت قوانین کسب و کار را به منظور دسترسی به سراسر سایت های یک برند، اپلیکیشن ها، یا منابع خاصی که در آن ها وجود دارد را میدهد.

درامر به این نکته اشاره کرده است که اینگونه دسترسی متمرکز درحالیکه به مدیریت GDPR کمک میکند میتواند به رعایت استانداردهای دیگری نظیر قابلیت انتقال بیمه های سلامت و قانون پاسخگویی (HIPAA) نیز کمک کند.

برای مثال، در تصویر زیر مدیریت سیاستی را تنظیم کرده است که نیاز به یک کاربر برای ایجاد رضایت با استفاده از داده های روانشناختی – رفتاری می باشد. هنگامی که رضایت ایجاد می شود، APM دسترسی را ایجاد میکند:

کنترل دسترسی به داده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید