استراتژی های بازاریابی

بازاریابی با داستان سرایی در ۲۰۱۸

چرا داستان سرایی در سال ۲۰۱۸ نیز به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی ادامه خواهد داشت

ایجاد یک دیدگاه قانع کننده و به خوبی بیان کردن آن، کلید پیدا کردن جایگاهتان در بازار است

برای روندهایی که در سال ۲۰۱۸ وجود خواهد داشت، ما از یک کارشناس درباره هرآنچه کارآفرینان باید در سال بازاریابی پیشرو انتظار آن را داشته باشند، سوال پرسیدیم.

در گذشته، شما از دوستان و یا خانواده پولی که میخواستید را جمع آوری میکردید، کاری را به عهده میگرفتید، پول را به مدت یک یا سه سال از دست میدادید و پس از آن به سودآوری بسیار و رشد عمومی میرسیدید. این اوج کارآفرینی بود.

اما وقتی شرکت آمازون بدون اینکه در سراسر دوران حیات خود پولی ایجاد کرده باشد تبدیل به چهارمین شرکت ارزشمند دنیا شد، شکل کارآفرینی دگرگون شد.

در حال حاضر مسیر کارآفرینی اینگونه به نظر می آید: جمع آوری حداقل سرمایه تا جایی که امکان دارد، و ایجاد سریع یک موقعیت رهبری در بازار.

برای اینکه خودتان را در حیطه کاری به عنوان یک رهبر بشناسید رقابتی وجود دارد.

شما با سودتان خودنمایی نمیکنید. خودنمایی شما با رشد درآمد، موقعیت شما در ذهن مشتری و جایگاه رهبر در بازار است که سال پشت سال خواهید داشت.

این بدین معناست که اکنون شایستگی اصلی در ایجاد ارزش در بخش عملیاتی یا داده نیست – این شایستگی مربوط به بخش داستان سرایی کسب و کار شماست.

این چشم اندازی واقعا محرک برای بازار طراحی میکند و سپس هر روز در آن پیشرفت مینماید.

امروزه دیگر شما نمیتوانید بدون این که یک برقرار کننده ارتباط یا داستان سرای موفق باشید، یک مدیرعامل تاثیر گذار به چشم آیید.

مطالب بیشتر
بلاک چین در فضای تبلیغات دیجیتال

البته، شما هنوز هم نیاز به یک محصول بسیار بهتر از رقبای خود دارید. از آن گذشته نیاز به استفاده از کانال های توزیع و بازاریابی جدید برای اندازه گیری سریع و استفاده از آن برای بالا بردن سرمایه دارید.

حتی به شهرها بروید. دو سوم رشد در شهرها اتفاق می افتد.

برای اینکه یک کارآفرین شوید ، باید خستگی ناپذیر و راحت باشید و با مشکلات کنار بیایید. برخی افراد میتوانند با این مسائل کنار بیایند و برخی دیگر خیر.

اکثر مردم هرگز رویای انجام چنین کاری را ندارد؛ این ها همان کسانی هستند که برای دیگران کار میکنند. شما در کسب و کاری هستید که در آن باید دائما داستان برند خود را برای دیگران بیان کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید