استیپل و مارتک

استفاده استیپل از مارتک

استیپل و مارتک

برای استیپل Staple دیگر همه چیز فقط تجهیزات دفتری نیست

این روزها،حتی جایی که شما جوهر پرینتر و گیره های کاغذ – یا حتی تلفن هوشمند- را از آنجا تهیه میکنید، چیزهای بیشتری میخواهد و این ینازمند یک ارتباط است. 

شاید فکر کنید که برای شرکتی مانند استیپل، همه چیز در داشتن ارزان ترین کاغذها یا بیشترین نوع جوهر پرینتر خلاصه می شود.

مارک پیکت، مدیر ارشد بخش تحلیل مشتری اخیرا بیان داشته است، قطعا اینکه ما چگونه با مشتری ارتباط پیدا میکنیم، همه چیز محصول است.

او در کنفرانس مارتکی که در ماه اکتبر در بوستون برگزار میگردد در خصوص اینکه «چگونه استیپل از مارتک برای تغییر بازاریابی و صنعت استفاده کرد» صحبت میکند. 

او گفت:« کاری که ما انجام میدهیم تلاش برای ایجاد ارتباط است.»

این جمله دیدگاه بسیاری از برندهای جدید را بازتاب میدهد، اما زمانیکه شما فقط نیاز به یک جوهر پرینتر جدید دارید، چگونه ایجاد ارتباط می تواند ایجاد شود؟

پیکت گفت: اول از همه باید بگویم که استیپل دیگر تنها یک شرکت تجهیزات دفتری نیست، کسانی که سری به وب سایت شرکت زده اند و یا خود سایت را دیده اند، میتوانند شهادت دهند.

در بین موارد دیگری که وجود داشت محاسبات شخصی، ابزارهای شخصی، تجهیزات پاکسازی و تجهیزات اتاق استراحت و غذاخوری نیز وجود دارد.

از موارد دیگر میتوان به خدمات مدیریتی Q و دفتر کار شما نظیر تمیزکردن و نگهداری از تجهیزات و کلیه خدمات انیچنینی اشاره کرد.

او در ادامه گفت: «بگذارید فرض کنیم شما یک کسب و کار هستید و ما کار تحویلی برای شما انجام میدهیم.

مطالب بیشتر
نخستین همایش ملی توسعه بازاریابی در مشهد

پیکی که از سمت استیپل نزد شما می آید با کاغذهای پرینتی که سفارش داده بودید نزد شما می آید و متوجه میشود که شما یک اتاق غذاخوری نیز دارید.

آیا میدانستید که ما تجهیزات و وسایل اتاق غذاخوری نیز داریم؟»

به عبارت دیگر، فروش ضربدری و یا cross-selling و فروش بیشتر یا upselling در خصوص کاری که این فرد انجام میدهد. 

مدیر عامل ارشد استیپل در زمینه تحلیل مشتری، مارک پیکت گفت : «ده سال پیش مردم می گفتند چیزی را به مشتری بدهید که به آن نیاز دارند، اما این جمله بسیار با محصول درآمیخته بود.»

«اکنون ما میگوییم که میخواهیم آن کار را انجام دهید….. و کاری ارزشمند برای آنها انجام میدهیم تا بتوانیم ارتباطی با برند ایجاد کنیم. »

از نظر مشتری، این یعنی ما تنها با محصولی که شما میخواهید نیازتان را پاسخ ندادیم، بلکه حتی پیش بینی کرده ایم که شما احتمالا به چه چیزی نیاز خواهید داشت. 

برای اینکه بدانید قبل از اینکه کاری را انجام دهید به چه چیزی نیاز دارید، استیپل همان کاری را میکند که برندهای بزرگ دیگر انجام میدهند- ایجاد یک پروفایل همکاری با مشتری غنی، شامل افراد و روابط بین شرکت و آنها.

در هر ارتباطی که با مشتری ایجاد میشود، برندی میتواند به آن ها پیشنهاداتی ارائه کند، تخفیف دهد و/یا آزمایش های چندگانه ای انجام دهد- تمام آنچه که یک فرد یا شرکت برای یافتن ارزش خود به آن نیاز دارد. 

این کار مانند این است که شما شام را به جایی بروید که من پیشنهاد کرده ام و یک همبرگر سفارش دهید.

مطالب بیشتر
کنفرانس و نمایشگاه آل اکسپو

پیشخدمت می پرسد: «سیب زمینی سرخ کرده هم بذارم؟»

پیکت گفت، بله، به غیر از موارد زیادی که درباره همبرگری که به آن فکر کرده اید میتواند وجود داشته باشد، احتمالا درباره سیب زمینی فکر نکرده بودید. 

اگر میخواهید در کنفرانس مارتک در بوستون شرکت کنید، فراموش نکنید که سخنرانی مارک پیکت روز ۳ اکتبر است. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید