اولین فروشگاه مجازی استارباکس

اولین فروشگاه مجازی استارباکس

راه اندازی اولین فروشگاه مجازی استارباکس بر روی پلتفرم های علی بابا در چین

استارباکس اولین معازه مجازی خود را بر روی پلتفرم فروش اینترنتی علی بابا در چین راه اندازی کرد این فروش آنلاین که گروه علی بابا اسپانسر آن شده است، یک تجربه دیجیتال یک پارچه را در سراسر اپ های استارباکس و اپ های موبایل در اکوسیستم علی بابا شامل تایوبائو، تی مال و علی پی فعال میکند.

این فروشگاه مجازی دارای یک مدیریت آنلاین است که به طور خاص برای استارباکس توسط علی بابا طراحی شده است.

این خدمات به مشتریان دسترسی یکپارچه به محصولاتی که امکان ارائه به صورت دیجیتال دارد، ارائه میدهد که این موارد شامل“Starbucks Delivers,” “Say it with Starbucks” و هدیه های شبکه های اجتماعی و خرید و فروش های قابل ارائه در استارباکس از طریق فروشگاه تی مال می شود.

سیستم پشتیبانی سنتی به سیستم ردیابی دیجیتال تبدیل شده است.

اتخاذ یک رویکرد متمرکز برای حضور در موبایل و تلفن های همراه توسط اکوسیستم علی بابا فراهم شد، استارباکس اکنون یک دیدکامل از مشتریان خود که به صورت آنلاین به آن مراجعه میکنند، دارد.

این شراکت شامل ادغام عضویت بین استارباکس و تمام اپلیکیشن های علی بابا میشود، و انتظار میرود موجب رشد قدرتمند استارباکس و نتیجه خوب گرفتن از حضورش در چین شود.

همکاری علی بابا و استارباکس در آگوست ۲۰۱۸ در زمینه فروشگاه های مجازی، زمانی که شرکت ها بر روی یک همکاری خرده فروشی جدید توافق کردند،  اعلام شد.

ele.me علی بابا، بزرگترین پلتفرم دلیوری محصولات غذایی چین، سرویس دلیوری استارباکس را برای ۲۰۰۰ مغازه در ۳۰ شهر چین انجام خواهد داد.

مطالب بیشتر
مک دونالد ژاپن بخاطر تبلیغ گمراه کننده رست بیف برگر عذرخواهی کرد

منبع: مارکتینگ اینتراکتیو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید