بازاریاب های برتر در سال ۲۰۱۸

۱۰ بازاریابی که باید در سال ۲۰۱۸ از آن ها پیروی کنید

بازاریاب های برتر در سال ۲۰۱۸

 

بازاریابی آنلاین نیازمند تجربه، خلاقیت و دانش کاری درباره آخرین روندها و تکنولوژی های لازم برای باقی ماندن در دنیای مدرن پر از رقابت می باشد.

از آنجایی که هیچ میانبری برای دستیابی به تجربه های بیشتر وجود ندارد، آسان ترین راه این است که از آخرین روندهای بازاریابی مطلغ شوید تا از آن ها در کمپین های خلاقانه خود استفاده نمایید.

در زیر هوشمندترین بازاریاب ها در صنعت نام برده شده اند:

۱نیل پتال

نیل پتال بخاطر به لطف تعهدی که به تکنیک های بازاریابی کلاس خود داشت، کارآفرین بسیار موفقی شده است. وی موسس Crazy Egg، Quick Sprout و KissMetrics است که در تحلیل وب سایت تخصص دارد، پس اگر قصد بهبود عملکرد کلی وب سایت خود را دارید، باید این فرد را فالو کنید. وی وبلاگ خودش را داشته و به طور مرتب به Inc,، Fast Company، Forbes، TechCrunch و کارآفرینان کمک مینماید.

۲سیدبلخی

سید بلخی کارآفرین برنده جایزه و موسس Awesome Motive شرکت پشت نرم افزار بهینه سازی معروف OptionMonster و بزرگترین ادغام کننده گوگل آنالیتیک در وردپرس، MonsterInsights است.

ابزارهای توسعه بلخی توسط بیش از چهار میلیون وب سایت مانند بلومبرگ، اینتوییت، دیجیتال مارکتر و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

وی همچنین موسس WPBeginner بزرگترین سایت منبع رایگان وردپرس می باشد.

۳ماری اسمیت

ماری اسمیت کارشناس ارشد بازاریابی فیس بوک و ایده پرداز پیشرو در دنیای بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

وی چنیدین کتاب نوشته است و سخنران چندین رویداد خصوصی و شخصی برای اینفلوئنسرهایی مانند تونی رابینز، ریچارد برانسون و حتی دالایی لاما بوده است.

مطالب بیشتر
پاپ آپ سرزمین عجایب

۴تامارا مک کلری

تارا مک کلری موسس و مدیرعامل شرکت تولیوم، یک شرکت بازاریابی است که با هوش مصنوعی (AI) و شبکه های اجتماعی برای ارتقا برند در فضای B2B کار میکند.

او با تاثیری که در حیطه های بازاریابی و AI/ماشین های یادگیرنده داشته است یکی از صداهایی است که در سال ۲۰۱۸ باید از کارهای وی مطلع باشید.

۵راند فیشکین

اگر تا بحال اسم راند فیشکین به گوشتان نخورده است، احتمالا در جامعه سئو فعال نبوده اید. فیشکین موسس و مدیرعامل سابق شرکت Moz، یکی از بزرگترین مراجع سئو در این صنعت می باشد؛  وی همچنین یک بازاریاب متعهد، کارآفرین و بهینه ساز موتورهای جستجو می باشد.

او به طور پیوسته سخنرانی هایی در زمینه های بازاریابی و رویدادهای مرتبط به سئو سخنرانی میکند و چندین کتاب به نام های Inbound Marketing و SEO نوشته است.

۶سام مک روبرت

سام مک روبرت با نوشتن کتاب Screw the Zoo پرفروش ترین نویسنده سال بوده است، وی نویسنده کتاب های SEO Simplified و مدیرعامل VUDU Marketing می باشد.

او برای سایت های Inc. و Entrepreneur مقالاتی می نویسد و به بطور مرتب به برخی از بزرگ ترین شرکت های دنیا در زمینه بازاریابی آنلاین مشاوره هایی می دهد.

او دائما به عنوان مهمان پادکست های بازاریابی و مرتبط به کارآفرینی میدهد و دانش خود را در زمینه بازاریابی دیجیتال ارائه میدهد.

۷لاری کیم

لاری کیم متخصص تبلیغات PPC می باشد و موسس شرکت WordStream می باشد. او نویسنده چهار کتاب برنده جایزه می باشد و به طور مرتب به سایت هایی مانند فوربس، Inc, و Search Engine Land مشاوره می دهد.

مطالب بیشتر
همایش تحقیقات بازار : TMRE

۸آسف کاهن

آسف کاهن کارآفرین بازاریابی و موسس و معاون رئیس انجمن بازاریابی موقعیت مدارد (LBMA) است.

او پادکست های برای LBMA برگزار کرده و درباره بازاریابی موقعیت مدار، تکنولوژی های جدید و در حال ظهور مانند تشخیص چهره و واقعیت افزوده صحبت میکند.

۹اندرو انجی

اندرو انجی موسس Coursera، یکی از معروفترین پلتفرم های آموزش آنلاین دنیا می باشد.

او یکی از افراد پیشرو در راستای گسترش پلتفرم دوره های آنلاین و قدرتمند دانشگاه استنفورد بوده است و پایه های ماشین های یادگیرنده را به بیش از ۱۰۰۰۰۰ دانشجو آموزش داده است.

او یکی از صداهای پیشرو در ماشین های یادگیرنده و رهبر پیشرو در بخش پروژه های Google Brain می باشد.

۱۰مورِی نیولند

مورِی نیولند مدیرعامل شرکت Chatty People، یک ابزار چت بات است که به مشتریان در آمریکا و اقصی نقاط جهان خدمات می دهد.

نیولند مدیر ارشد بازاریابی اپلیکیشن لایو Tribe نیز می باشد.

او در زمینه های مختلف از توسعه استراتژی گرفته تا سرمایه گذاری به کارآفرینان مشاوره می دهد و بخاطر اینکه ایالات متحده آمریکا وی با به عنوان «موجود فضایی با توانایی های فوق العاده» دانست به وی گرین کارت آمریکا را داد.

نیولند نویسنده کتاب Onine Marketing: A User’s Manual می باشد و به طور منظم به شرکت های فوربس و Entrepreneur کمک می نماید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید