برترین کمپین های بازاریابی 2017

برترین کمپین های بازاریابی سال ۲۰۱۷

برترین کمپین های بازاریابی 2017

در زیر به بررسی برترین کمپین های بازاریابی سال ۲۰۱۷ و نکاتی که در این کمپین ها وجود دارد میپردازیم.

SPOTIFY : در مراسم خاکسپاری من این را اجرا کن

اسپاتیفای برندی در حوزه رسانه موسیقی ، پادکست و ویدئو است که فعالیت خود را به صورت رسمی از سال ۲۰۰۸ آغاز نمود. این رسالتSpotify است :

با استفاده از Spotify ، پیدا کردن موسیقی مناسب در هر لحظهبر روی تلفن همراه ، کامپیوتر و یا تبلت شماآسان است.

اسپاتیفای برای این کمپین با آژانس تبلیغاتی Wieden + Kennedy نیویورک به منظور ایجاد مجموعه ای از ویدئوها و تبلیغات با تمرکز بر لیست های پخش کاربران همکاری کرد تا موضوعاتی مفهمومی و خنده دار ارائه دهد. 

این کمپین در پی کمپین موفقیت آمیز سال ۲۰۱۶ این برندکه در آن از داده های عمومی کاربران برای ساخت آگهی های خاطره انگیز و استفاده از آن بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده شده بودراه اندازی گردید.

مجموعه ویدیوهایی که در آنها ویدئوهایی با عنوان Play This At My Funeral (این را در مراسم خاکسپاری من اجرا کن) را منتشر کردند.

کمپین بازاریابی برند اسپاتیفای ایده ای به مراتب ساده و پربازده بود : اسپاتیفای از داده هایی که در اختیار داشت استفاده کرد تا بتواند رابطه شرکت و کاربران را با ایجاد یک حس صداقت و حسی غیر منتظره ارتقاء دهد.

ایکیا : برنامه ” PLACE “

داشتن تجربه های جدید در سال ۲۰۱۷ توسط برندهای امروزی بسیار جذاب و هیجان انگیز است

برنامه “Place” ایکیا که از واقعیت افزوده برای نمایش نحوه چیدمان مبلمان خانگی استفاده می کند نمونه ای عالی از ایجاد یک تجربه برند بود که در آن از تکنیک های پیشرفته و بسیار مفید برای مصرف کننده استفاده می نمود.

مطالب بیشتر
از فوریه ۲۰۱۸، گوگل شروع به بلاک تبلیغات در گوگل کروم میکند

آیکیا برای مصرف کننده تصمیم گیری آگاهانه در خرید را ایجاد کرد. بوسیله این نرم افزار شما می توانید با قرار دادن وسایل در محیط مورد نظر خود قبل از اقدام به خرید تصمیمات آگاهانه تری بگیرید.

نیویورک تایمز : کشف حقیقت سخت است

ما در دوره عجیب و غریبی هستیم . همانطور که اغلب اوقات می شنویم : این طبیعی نیست ، این غیر واقعی است . تحولات سیاسی در سراسر جهان باعث شده است که روزنامه نگاری به مراتب مهمتر از قبل دیده شود و این همان چیزی است که ما شاهد آن هستیم.

نیویورک تایمز با کمپین “کشف حقیقت سخت استتلاش می کند تا اهمیت رزونامه نگاری را در زمانی که بیشترین نیاز به آن وجود دارد ، به تصویر بکشد.

 نیویورک تایمز در تبلیغات ویدئویی خود روایت های ساخته شده توسط عکس ها را منتشر نمود.

یکی از آنها شامل عکس های خبرنگار عکاس بریان دنتون و عکس های وی پس از بدرقه ماشینش که توسط ISIS بمب گذاری شده بود،میشد

این کمپین تلاشی قابل توجه ، اما ساده است که همگان امیدوارند نه تنها باعث تقویت نیویورک تایمز بلکه کل صنعت رزونامه نگاری گردد.

MailChimp: آیا منظورتون MAILCHIMP بود ؟

WhaleSynth ، MaleCrimp و VeilHymn ، همگی صدای شبیه هم دارند ، اما نه کاملاً . MailChimp ، پلت فرم ایمیل مارکتینگ ، فیلم ها ، آهنگ ها و کمپین های کوتاه شگفت انگیز و هوشمندانه ای را در مورد اینکه چطور افراد به طور معمول نام آنرا غلط تلفظ می کنند ایجاد نمود.

هر یک از این تلفظ های نادرست سبک و پیام خودش را در برندسازی داشت که در نهایت تمام آنها به وب سایت MailChimp منتهی میشدند.

آگهی های MailChimp بخاطر سبک های متفاوت و انتزاعی بودن آن ها بسیار معروف هستند.

مطالب بیشتر
کنفرانس مارتک

این آگهی ها برای دسترسی به مخاطبان به اشکال گوناگون طراحی شده اند.

اپل : آگهی ” THE EARTH ”  

به طور کلی برندها هواداران وفادار دارند ، و اپل نمونه بارزی از این مشتریان وفادار را به همراه دارد. آنها این فرصت را برای تاثیرگذاری برای ایجاد تغییر حتی با شروع یک مکالمه به درستی درک کردند.

آگهی این شرکت بسیار احساسی بود ، که سبک روایتی و تصویر سازی قدرتمندی را که به طور هوشمندانه یادآور مجموعه مستندهای سیاره زمین، ساخته David Attenborough بود را در ذهن مخاطب ایجاد می نمود.

در نهایت ، این آگهی پیامی قدرتمندی را به روشی موثر با مرتبط سازی آن به یکی از محصولات اپل اتنقال می داد. و اپل در انتقال این موضوع موفق بود.

HEINEKEN : WORLD’S APART

در آوریل ۲۰۱۷ دو کمپین تبلیغاتی با مفاهیم مشابه راه اندازی شدنداما بعد از ۲۴ ساعت ، همگان تنها به تحسین یکی از این دو کمپین پرداختند.

این دو کمپین ، کمپین پپسی و هینیکن بودند که افراد را با شیوه های مختلف زندگی در با یک روحیه هماهنگ گرد هم می آورد. در کمپین هینیکن ما افراد واقعی را برای اولین بار ملاقات می کنیم ، ظاهراً بدون اینکه بخواهند هیاهویی ایجاد کنند .

مک دونالد : جستجویش کنید

تعجب آور نیست که مک دونالد بیشترین مشاهده آنلاین را در اینترنت داشته باشد اما اینکه در کمپین اخیر مک دونالد هیچ اشاره ای به برند این شرکت نشده است،شگفت آورد استآژانش تبلیغاتی کمپینی را راه اندازی نمود که در ما تشویق به جستجوی آنلاین بهترین کوکاکولا میپردازیم

جای هیچ شکی نیست که این کمپین در شمار برترین کمپین های بازاریابی سال ۲۰۱۷ قرار گیرد .کمپین های بازاریابی با تاثیرگذاری بر مخاطب و هدفگیرینوشیدنی های کوکاکولا آنها را در دام خوردن غذاهای خوشمزه مک دونالد می اندازد.

مطالب بیشتر
برندسازی جدید اوگیلوی

این کمپین بازاریابی به دنبال قدرت نفوذ در مشتریان جدید است و انتظار ما برای سال ۲۰۱۸ مک دونالد رقم خوردن فروش بیشتر برای این برند است.

پاتاگونیا : مبارزه برای سرزمین های عمومی

روزهای قبل از به قدرت رسیدن ترامپ بحث در مورد تنزیل رتبه ۲۷ اثر تاریخی در جریان بود که ، پاتاگونیا اولین نمایش تلویزیونی خود را پخش نمود.

این کمپین یک بیانیه است .

یک دستاویز کوچک و در عین حال فروتنانه که با تصاویری از کوه های در هم تنیده ، اشاره ای به تلمبه های نفتی و قطع درختان تنومند فاجعه بی توجهی به محیط زیست را به تصویر می کشاند.

این کمپین نه تنها ما را تشویق به محافظت از زمین برای نسل های آینده می نماید ، بلکه مسئولیت زیست محیطی شرکت ها و در دستور کار قرار دادن آگاهی زیست محیطی در برنامه های بازاریابی را خاطر نشان می سازد.

 

نایک : BREAKING2

شما بایستی عاشق ظرافت کمپینی باشید که مایل به شکست است. این بهترین بخش از کمپین Breaking2 نایک استنایک به منظور فروش کفش های ورزشی VaporFly Elite ، کاری را کرد که قبلا انجام نداده بودتکمیل یک دوی ماراتون در کمتر از دو ساعت .

شاهکاری که از نظر انسانی غیر ممکن می نمود و زمانی که همه چیز تمام شد ، دونده نایک در ثانیه های باقی مانده از هدف مشخص شده رد شد.

صرف نظر از اینکه نایک برندی است که مشتریان خود را مجبور به تحمل محدودیت هایشان می کند اما اینکمپین نمایشی تمام عیار از کامل بودن است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید