برنامه وفاداری مشتری علی بابا

برنامه وفاداری مشتری علی بابا

برنامه وفاداری مشتری علی بابا

برنامه وفاداری مشتری علی بابا عضویت رده بالا را برای RMB 888 یا RMB 88 راه اندازی کرد

علی بابا امروزه یک بسته عضویت جدید حق بیمه “88 VIP” ارائه می دهد که مزایای منحصر به فردی برای اعضا در اکوسیستم علی بابا ایجاد میکند و هدف آن افزایش و بهبود تجربه خرید مشتری است.

عضویت 88 VIP در رده 88 برای کلوب عضویت ۸۸ جدید می باشد، این برنامه وفاداری مشتری در سال گذشته برای مشتریان بازار Tmall و Taobao اجرا شد.

کاربران فعلی Tmall و Taobao می توانند به صورت رایگان در 88 باشگاه شرکت کنند. کاربران می توانند از بسته Premium Premium 88 VIP برای دسترسی گسترده به خدمات برند، تخفیف و مزایا بهره مند شوند.

کاربرانی که بیش از ۱۰۰۰ امتیاز عضویت و بیش از آن را دارند باید سالیانه مبلغی را به RMB 88 پرداخت کنند تا برای آن ها ارتقا سطح در نظر گرفته شود در حالی که اعضایی با کمتر از ۱۰۰۰ امتیاز میتوانند تصمیم بگیرند که آیا میخواهند این هزینه را پرداخت کنند. 

اعضای “88 VIP” قادر خواهند بود از 5٪ تخفیف در سوپرمارکت Tmall و فروشگاه های فلگ شیپ 88 محلی و بین المللی در Taobao و Tmall لذت ببرند.

علاوه بر این، اعضای “88 VIP” به طور خودکار در شرکت های مختلف علی بابا عضو خواهند شد که این عضویت شامل تجارت، سرگرمی و سرویس های محلی مانند پلت فرم ویدئو Youku، پلتفرم پخش موسیقی Xiami، سرویس تحویل سفارش آنلاین Ele.me و پورتال خرید آنلاین Taopiaopiao و بسیاری دیگر استفاده کنند.

مطالب بیشتر
جوایز بزرگان بازاریابی

ارزش کل مزایای موجود در عضویت “88 VIP” در علی بابا به ۲۰۰۰ رینگت برسد.

علی بابا اظهار داشت که همچنان پیشنهادات منحصر به فردی برای عضو خود برای جذب بیشتر کاربران و به منظور پیوستن به برنامه VIP عالی خواهد داشت. 

به گفته کریس تانگ، مدیر بازاریابی گروه علی بابا: “مشتریان همیشه برای علی بابا در مرکز کار بوده اند.

با معرفی خرده فروشی جدید، مشتریان بیشتر از خریدهای آنلاین و آفلاین بهره منده شده و درگیر آن هستند.

این تصمیم برای درجه بندی در عضویت منحصر به فرد بوده و فقط برای اعضای فعال ما نیست، بلکه برای ایجاد یک تجربه همه جانبه است که مشتریان ما میتوانند هر روز از آن لذت ببرند

منبع: مارکتینگ اینتراکتیو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید