برندسازی جدید اوگیلوی

برندسازی جدید اوگیلوی

برندسازی جدید اوگیلوی برای یکپارچه سازی سه واحد جداگانه این شرکت

Ogilvy سه واحد جداگانه OgilvyOne، Ogilvy & Mather Advertising و روابط عمومی Ogilvy را در یک گروه واحد با یک هویت مشترک، موقعیت، مدل خدمات مشتری گرد هم آورده است.

این گروه یکپارچه، که شامل ساختار سازمانی جدید و هویت نام تجاری می شوند، شامل برند های مختلف تجاری و برند های تخصصی نیز هستند.

حرکتی که برای ارائه خدمت به عنوان یک شبکه یکپارچه خلاق چیزی است که اوگیلوی به دنبال تقویت آن است و به آن اعتقاد دارداینکه برندها اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارند.

لوگوی جدید اوگیلوی با استفاده از زبان مشترک لیگاتور چابکی، همکاری و همبستگی که برند قصد دارد آن را به مشتریان خود را ارائه دهد، به نمایش میگذارد.

رنگ قرمز نمادین اوگیلوی در یک Pantone روشن تر مجددا خلق شد و پالت ثانویه ای از رنگ های خاکستری، صورتی، آبی و زرد به آن اضافه شده تا تمایل شرکت به مدرن سازی، در عین حفظ میراث قدرتمند خود را نشان دهد.

فونت های اوگیلوی نیز به عنوان Ogilvy Serif و Ogilvy Sans به صورت اختصاصی طراحی شد.

علاوه بر این، وب سایت شرکت ogilvy.com مجددا طراحی شد تا پویاتر شود و بیانگر وسعت و عمق کار خلاقانه آژانس، استعداد و رهبری تفکر باشد.

طراحی سازمانی جدید شامل یک برند با شش قابلیت اصلی میشوداستراتژی برند، تبلیغات، تعامل با مشتری و تجارت، PR و نفوذ، تحول دیجیتال و مشارکتو دوازده مهارت همراه و یک سیستم عامل جدید میشود.

مطالب بیشتر
کنفرانس بازاریابی

در میان فهرست مهارت ها میتوان به خلاقیت، استراتژی، سروقت بودن، خدمات مشتری، ارتباطات بازاریابی و داده ها اشاره داشت.

اوگیلوی برای مدیریت یک شبکه مدلسازی بیزینسی یکپارچه و رهبری آن یک ساختار مشارکت جهانی ایجاد کرده است تا بوسیله آن تنوع رهبری خود رادر تمام بازارها، با تمام قابلیت ها و نسل هابرای قدرتمندتر نشان دادن برند، به نمایش بگذارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید