برندها در ۲۰۱۸

شش روندی که برندها باید در سال ۲۰۱۸ آن را بشناسند

برندها در ۲۰۱۸ :شش روندی که برندها باید در سال ۲۰۱۸ آن را بشناسند و تکنولوژی هایی که باید به آن پاسخ دهند

فناوری در حال تغییر نحوه ارتباط افراد با برندها و انتظارات آنهاست.

ما در هر چرخه پیشرفت، هر بار که یک برند ترفندی جدید برای انجام معاملات راحت تر یا ارتباط بهتر انجام میدهد، درخواست ها بیشتر شده و توقعات دوچندان میشوند..

برعکس هر زمانی که یک برند با نشت اطلاعات یا موارد اخلاقی از دست میدهد، ترس در همه گروه های دیگر نیز ایجاد میشود.

برای اینکه بتوانید این تغییرات خواسته ها را بشناسید در اینجا برای کمک به شما شش درخواستی که ممکن است در سال ۲۰۱۸ برای برندها ایجاد شود و تکنولوژی هایی که شما میتوانید از آن استفاده کنید آورده شده است.

۱- با من حرف بزن

افزایش استفاده از صدا به عنوان یک رابط ، همانطور که مردم به ایده صحبت با ماشین عادت میکنند،‌ ادامه خواهد داشت.

برآورد فعلی این است که تا سال ۲۰۱۲ تعداد کاربرانی که از دستیار صوتی دیجیتال استفاده میکنند ۱/۸ میلیارد خواهد بود و این حوزه بزرگترین میدان نبرد برای غول های فناوری خواهد بود. الکسا، دستیار گوگل و سیری به قدری خوب خواهند شد که امکان اتصال هدفون های بی سیم Pixel Buds و AirPods به آن ها ممکن می شود و امکان اتصال دائم به آن ها ایجاد میگردد.

ماهیت یک دستیار شخصی AI به تدریج بخشی از زندگی روزمره شما خواهد شد و از اینکه تا چه میزان به او وابسته خواهید شد، تعجب میکنید.

این فناوری ها به محافظان نامرئی تبدیل می گردند و برندها را مجبور به بازنگری در مورد چگونگی هدفگزاری و صحبت با مشتریان خواهند کرد.

مطالب بیشتر
سمینار فارستر CX سنگاپور

۲- من و کاری که میخواهم انجام دهم را بشناس

مصرف کنندگان دیگر با ارائه پیشنهادات و پیام های عمومی راضی نخواهند شد، آن ها انتظار چیزی مناسب، مثبت و معقول دارند که توسط کانالی که برای آن ها مناسب است، برایشان ارسال شود.

آمازون برای اینکار نواری را تنظیم کرده است که حق دسترسی به فروشگاه شخصی را به مشتری میدهد، اما کار در اینجا به پایان نمیرسد.

استارت آپ ویدیویی چینی به نام Viscovery به برندها این امکان را میدهد تا تبلیغات را در فیلم هایی با توجه به موضوع تبلیغ مشاهده نمایند.

  با میانگین جهانی نرخ تبدیل تجارت الکترونیک با ارقام تک عددی، قطعا موارد زیادی برای ایجاد در بهینه سازی AI تبدیل شده وجود خواهد داشت.

۳- مرا سریعتر کن

زمان، کوچکترین منبع ما، همچنان چیزی است که مردم برای پیدا کردن آن در تکاپو و تلاش هستند.

ساعتهای کار طولانی و رفت و آمد و همچنین زندگی پر از استرس به این معنی است که به طور متوسط ​​والدین فقط ۳۴ دقیقه از وقت خود را در روز میتوانند بر روی فرزندانشان تمرکز کنند و این زمان را صرف آنها نمایند.

برندهایی که می توانند به بهبود زمان مشتریان خود کمک کنند برندگان بازی سال ۲۰۱۸ خواهند بود.

برای نمونه قهوه های مکعبی شکل جویدنی را ملاحظه کنید. مینتل پیش بینی کرده است که زمانی که برای تهیه مواد غذایی صرف میشود به اندازه مغذی بودن و بسته بندی غذاها اهمیت دارد.

تیم IQ فیس بوک دریافت که دستگاه های تلفن همراه در واقع درک ما از زمان را تغییر داده اند، در تحقیقی که انجام شده بود دو ویدیو کاملا یکسان یکی برای کامپیوتر رومیزی و دیگری برای موبایل ساخته شد، افرادی که در موبایل این ویدیو را میدیدند محتوای فیلم را ۳۰٪ کوتاهتر و کمتر تخمین زده بودند.

مطالب بیشتر
کمپین P&G برای کمک به ورزشکاران اندونزیایی

این نشان داد که موارد خریدی که بر روی موبایل انجام میشود ۱۳٪ سریعتر صورت میگیرد.

۴- مراقب من باش

توانایی محیطی که در آن زندگی میکنیم برای اینکه از ما محافظت نماید و برایمان آرامش ایجاد کند روز به روز بیشتر میشود.

خانواده های پرجمعیت استفاده بیشتری از قفل های هوشمند، گرمایش، امنیت و حتی عطر میکنند.

علاوه بر دکمه های هوشمندی که برای خانه های هوشمند استفاده میشود، صدا نیز راهی خواهد بود که برای دستیار دیجیتال شخصی از آن استفاده میشود.

در اینجا میتوان اشاره ای داشت به فرصت هایی که IoT برای کسانی که توانایی کمتری برای مراقبت از خود دارند، ایجاد میکند.

IBM درحال کار بر روی «اینترنت مراقب» است که میتواند از همه چیز مراقبت کند و شرکت هایی مانند Howz بر روی سیگنال های گذرایی مانند این که چه زمانی چراغ ها روشن شوند تمرکز می کند.

۵- به من احترام بگذار

به دنبال درز اطلاعات بالا از پروفایل ها و حملات بی قعه اسپم ها به شکل هدفمند، برای مصرف کنندگان زمانی که بحث حفاظت از هویت خود بوده و همیشه مراقب کسانی که اطلاعات آن ها را میگیرند ، هستند.

گاردین این مورد را با خبرنگاری که ۸۰۰ صفحه از اطلاعات شخصی فردی که از Tinder استفاده میکرد بیان میکند که این اطلاعات شامل ۸۷۰ مورد بازی و ۹۰۰ مورد از پیام های شخصی و صمیمی وی میشود توضیح میدهد.

قوانین وضع شده GDRP به این معنی است که سازمان ها باید نگاه سختگیرانه ای به اطلاعاتی که جمع آوری میکنند و دلیل جمع آوری آن داشته باشند تا مصرف کنندگان بتوانند کنترل بیشتری بروی اطلاعات خود داشته باشند.

مطالب بیشتر
دنیای دیجیتال مارکن ۲۰۱۸- کنفرانس بازاریابی دیجیتال

نوآوری هایی نظیر پروژه های پیلار در حال ظهور هستند تا بتوانند قدرت را به دست مصرف کنندگان بدهند، و یک اقتصاد از اطلاعات شخصی ایجاد کنند.

برندهایی که این حرکت ها را به چشم قید و بندها و موانع قانونی نمیبینند، و آن را فرصتی برای هماهنگ سازی روشی برای جمع آوری، نگهداری و استفاده از اطلاعات مشتریان میدانند، قطعا برنده خواهند بود.

۶- خوب باش

انتخاب یک برند براساس اهداف اجتماعی یا اعتبارات پایدار برای مشتری یک عامل کلیدی در سال ۲۰۱۸ به حساب می آید.

۷۲٪ از نسل Y و ۷۳٪ از از نسل Z میگویند که آنها مبالغ بیشتری برای برندهایی که پیشنهادات دائم میدهند، خرج میکنند. واضح است خوب بودن به معنی یک کسب و کار خوب است.

یونیلیور گزارش داده است که در سال ۲۰۱۶ برندهایی که حیات پایدار دارند نظیر بن و جری و داو ۵۰٪ سریعتر از مابقی کسب و کارها در سال ۲۰۱۶ رشد داشته اند.

به همان نسبت، برندهای تکنولوژیک دیگر نمیتوانند بدون اینکه حسابی برای خود داشته باشند رشدی سریع و نوآورانه داشته باشند کاری مشابه چیزی که اوبر، فیس بوک و گوگل آموختند.

برندهایی که میتوانند استراتژی خود را با اهداف معتبر هماهنگ کنند میتوانند سهم قابل ملاحظه ای در بازار داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید