برندینگ رنو در چین

رنو به دنبال افزایش ایجاد آگهی از برند در چین

برندینگ رنو در چین

رنو به دنبال افزایش ایجاد آگاهی از برند در چین با استفاده از قرارداد جدید علی بابا

این تولید کننده فرانسوی خودرو می گوید بازار چین «اولویت برتر» است که پیش بینی میشود تا سال۲۰۲۰ تبدیل به یکی از بازارها برای وسایل نقلیه لوکس شود.

این خودروسازی فرانسوری که بدنبال افزایش آگاهی از برند خود و جذب نظرت در چین می باشد، تصمیم به همکاری با علی بابا گرفت.

بدین منظور تیم فرمول یک رنو اسپرت و Tmall علی بابا برای مسابقات فرمول یک FIA ۲۰۱۸ با هم شرکت خواهند کرد.

در بخشی از این توافقنامه، ماشین جدید تیم رنو – رنو R.S.18 F1 – در حین مسابقات بجای لوگوی گربه Tmall قرار میگیرد و این همکاری در مسابقات رالی ماه آوریل چین آغاز می شود.

گروه رنو – که هم از نظر فروش و هم سودآوری در سال ۲۰۱۷ رکورد ثبت کرده بود، و سودی برابر ۱۷/۴٪ و بیش از ۳/۸۵ میلیارد پوند را بدست آورده بود – گفته است که چین بازاری با «اهمیت استراتژيک» و «اولیت اصلی» برنامه میان مدت شرکت می باشد.

مدیرعامل مسابقات ورزشی رنو، سیریل آبیتبول می گوید : «یکی از اهداف کلیدی بازگشت به فرمول ۱ بالابردن پلتفرم جهانی برای گروه رنو بوده است.»

«چین امسال به عنوان بازاری با اهمیت استراتژيک تشخیص داده شده است و با همکاری با شرکت هایی نظیر Tmall علی بابا فرصت هایی برای رشد بارز آگاهی از برند رنو و جلب نظرات وجود خواهد داشت.

اینکار بواسطه حضور قدرتمند در مسابقات رالی چین در ماه آوریل و یا حتی تمام سال قابل اجراست.»

مطالب بیشتر
مزایده Toys R US در آسیا

آخرین همکاری علی بابا در صنعت بین المللی خودرو رنو می باشد. این شرکت سابقا با شرکت هایی نظیر فورد، بی ام و، ولوو، مازراتی و آلفا رومئو همکاری داشته است.

وی یو، مدیرعامل  Tmall Auto می گوید: «ما از همکاری خود با تیم فرمول یک ورزشی رنو برای کسب جایزه بزرگ مسابقات چین خوشحال هستیم.

ما با همکاری یکدیگر تجربه جدیدی را برای مشتریانمان به ارمغان می آوریم.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید