تجدید ساختار سازمانی استارباکس

استارباکس اقدام به تجدید ساختار سازمانی میکند

تجدید ساختار سازمانی استارباکس

ساختار سازمانی

با توجه به منابع خبری بلومبرگ، استارباکس خود را برای تجدید سازمانیآماده میکند، تغییرات سازمانی و رهبری این شرکت تا ماه نوامبر انجام خواهد شد

با توجه به نوشته های یک خبرنگار خبری، کوین جانسون، مدیر عامل شرکت گفت که این غول صنعت قهوه باید نوآوری و الهام را افزایش دهد زیرا این کار برای مشتریان خوشایند بوده و همچنین این کسب و کار را برای شرکای تجاری این شرکت الهام بخش می نماید.

برای رسیدن به این هدف، این شرکت قصد دارد «تغییرات قابل توجهی را در مورد نحوه عملکرد آن به عنوان یک برند پیشرو در تمامی زمینه های این شرکت انجام دهد.

این غول صنعت قهوه همچنین به دنبال تغییر فروش بخش های راکد و تحریک توجه سرمایه گذاران می باشد.

با توجه به تقاضای رو به رشد و سریع زنجیره های مجلی برای فراپاچینو،  این غول قهوه به دنبال سرعت بخشیدن در ارائه این محصول جدید در منو می باشد و همچنین به دنبال کاهش هدر رفتن زمان زائد و ارائه نوآوری در شعبات محلی است.

از اکتبر سال گذشته تا کنون، حدود 10،000 کارمند استارباکس در مراکز پشتیبانی ایالات متحده، بخش توسعه فروشگاه، برشته سازی قهوه، تولید، انبارداری و توزیع شروع به کار کرده اند.

بخش بازاریابی استارباکس برای عملیات در آسیا پاسیفیک شروع به کار کرده است. 

اخیرا، استارباکس از برنامه های خود برای ایجاد ۱۰۰۰۰ شعبه دوستدار محیط زیست در سراسر جهان تا سال ۲۰۲۵ رونمایی کرده است.

این حرکت پتانسیل ذخیره ۵۵۰ میلیون دلار را به طور تدریجی در صورت بکارگیری به مدت سال آینده دارد. این حرکت از آنجایی آغاز شد که استارباکس قصد کرد که به تعهدات بقا و پایایی محیط عمل کند. جانسون همچنین در ادامه گفت که این کار این شرکت عظیم تنها به دنبال کسب سود انجام نبوده بلکه  بخاطر انجام کار صحیح خواهد بود و به دنبال راه های جدیدی برای انجام این حرکت می باشد.

مطالب بیشتر
برند بوربری پس از دو دهه لوگو خود را تغییر داد

این شرکت عظیم قهوه و نوشیدنی از ماه جولای سال جاری تصمیم به ورود به این مسیر «راه سبز» گرفت و در برنامه های خود قصد حذف پلاستیک خام از بسته بندی های خود را تا سال ۲۰۲۵ در سراسر جهان دارد.

استارباکس در  ساختار سازمانی به عنوان جایگزین از برنامه معرفی درب های پوشالی به عنوان جایگزینی برای درب های کنونی رونمایی کرد که در این درب ها موادی مانند کاغذ و پلاستیک قابل بازیافت به جای پلاستیک های یکبار مصرف می باشد که در ۲۸۰۰۰ شعبه این شرکت در سراسر جهان بکار گرفته خواهد شد. 

منبع : مارکینگ اینتراکتیو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید