تحقیقات بازار در کسب و کار

رونمایی فیس بوک از SMB

فیس بوک از SMB ، برای تحقیقات بازار در کسب و کارهای کوچک و ابزارهای هدفگذاری جدید رونمایی میکند

با توجه به تحقیق جدید SMB در فیسبوک، حدود ۲۱۰ میلیون نفر از سراسر جهان به یک کسب و کار در استرالیا متصل هستند.

فیس بوک آمار تحقیقاتی در مورد عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​استرالیا (SMB) را در پلتفرم خود منتشر کرده است و همچنین ابزارهای جدیدی را معرفی کرده است که امیدوار است بتواند به SMB ها این امکان را بدهد که هدفگذاری بهتری درخصوص مخاطبان داشته باشند و این مخاطبان را تبدیل به مشترری کنند.

بیش از یکی از هر سه SMB استرالیایی در فیس بوک کسب و کار خود را بر روی این پلتفرم ساخته اند و ۴۶٪ از آن ها میگویند که بخاطر تقاضای زیادی که از فیس بوک داشته اند توانسته اند کارکنان بیشتری را استخدام کنند؛ ۶۱٪ از آن ها گفته اند فروششان بخاطر این پلتفرم افزایش داشته است و ۵۹٪ معتقدند که این پلتفرم به آن ها امکان فروش محصولات و یا خدماتشان را در سایر شهرها، ایالات و یا حتی کشورها داده است

مهارت های رسانه های اجتماعی توجه بسیاری از  کارفرمایان را به خود اختصاص داده است، در ۶۲ درصد در این مطالعه اینچنین آمده است که مهارت های اجتماعی و دیجیتالی در هنگام استخدام یک کارمند جدید از مواردی که متقاضی در دانشگاه و مدرسه خوانده است، مهمتر است.

ابزارهای جدید برای کسب و کارهای رو به رشد که در این پلتفرم ارائه می شود عبارتند از قابلیت تطبیق زبان و هدفگذاری برای چندین کشور.

مطالب بیشتر
اولین فروشگاه مجازی استارباکس

.

بهینه سازی دینامیک زبان، این امکان را به کسب و کارها میدهد تا در یک مجموعه آگهی چندین زبان را جای دهند، و بوسیله  فیس بوک زبان مناسب را به کاربر مناسب ارائه کنند.

در نظر داشتن چندین کشور، کسب و کار را قادر می سازد تا بهترین مشتریان بعدی را در ترکیب کشورهای انتخابی خود قرار دهند. قبل از انجام اینکار، تبلیغ کنندگان می توانند یک تبلیغ  بین المللی برای مشتریان احتمالی ایجاد کنند تا بتوانند بهترین مشتریان در یک کشور پیدا کنند.

هدف گیری مشتریان در چند شهر امکان هدف گیری شهرها بر اساس مواردی نظیر میزان جمعیت و منطقه انتخاب شده میدهند.

جستجوگر دیدگاه های کسب و کار خارج از مرز با نام FBIQ امکان تهیه داده های جامع از کشورها برمبنای عملکرد پس از انتخابات آن ها در فیس بوک، اینستاگرام و پلتفرم شبکه مخاطبان را فراهم می آورد.

در سراسر جهان، ۱/۶ میلیارد نفر به یک کسب و کار در فیس بوک وصل شده اند، و تقریبا۱/۲ میلیارد نفر به یک کسب و کار کوچک در یک کشور دیگر متصل هستند.

تقریبا ۲۱۰ میلیون نفر از سراسر جهان به یک کسب و کار در استرالیا متصل هستند. پنج کشور برتر در این زمینه شامل ایالات متحده، انگلیس، کانادا، هند و پاکستان میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید