تعطیلی فروشگاه های اسپریت

اسپریت فروشگاه های خود را تعطیل میکند

تعطیلی فروشگاه های اسپریت

اسپریت ۴۰ درصد از پرسنل خود را اخراج کرده و فروشگاه های خود را می بندد

برند مدلینگ اسپریت روز دوشنبه در برنامه ساختاری خود اعلام کرد که ۴۰ درصد از کارکنان اداری و فروشگاه های خود را در سطح  جهانی بخاطر بازرگشت سود تعطیل خواهد کرد.

طبق اعلام South China Morning و Apple Daily این شرکت قصد تا پنج دفتر مرکزی خود را در آلمان به یک دفتر کاهش دهد و فضای کاری چهار طبقه خود در خلیج کولون هنگ کنگ نیز به یک طبقه تقلیل داده میشود. 

ریموند اور، رئیس اجرایی اسپریت، گفت که این روند پس از سال نو چینی و در سال آینده روی خواهد داد زیرا این شرکت نیاز به تغییرات اساسی برای باقی ماندن در فضای بازار رقابتی نیاز دارد. برای کاهش بیشتر هزینه ها، اسپریت در حال حاضر در حال مذاکره برای کرایه مغازه در سطح جهانی می باشد و مغازه هایی که نمیتوانند نمی توانند اجاره را کاهش دهند،تعطیل خواهند شد. تعداد فروشگاه هایی که بسته خواهند شد هنوز نهایی نشده است و برخی از کارکنان مستقر در هنگ کنگ خواستار کار در چین شدند.

SCMP گفت مذاکرات با مالکین در آلمان آغاز شده است، یکی از مراکزی تقریبا نیمی از درآمد خود را از این طریق بدست می آورد در ماه فوریه کار خود را در هنگ کنگ آغاز خواهد کرد.

اسپریت در سراسر جهان بیش از ۶۴۰۰ کارمند تمام وقت دارد که این تعداد از ۷۳۰۰ کارمند سال گذشته باقی مانده است. همچنین در ماه فوریه مغازه های برتر خود را در تسیم شا تسویی خواهند بست. با اینحال این برند در نظر دارد جای پای خود را در چین قوی کند. براساس گزارش HK01، تا سال 2023، اسپریت ۲۲۰ فروشگاه در چین و۷۸ فروشگاه در سراسر آسیا باز خواهد کرد.

مطالب بیشتر
تعلیق ۲۰۰ اپلیکیشن در پلتفرم فیس بوک

آندرس کریستینسن، مدیرعامل اسپریت، گفت که اسپریت از واقعیت مجازی برای درک ۶/۶ میلیون مشتری خود و پیشنهاد محصول به آن ها استفاده خواهد کرد.

منبع: مارکتینگ اینتراکتیو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید