جنبش KFC برای حفاظت از محیط زیست

جنبش KFC برای حفاظت از محیط زیست

جنبش KFC برای حفاظت از محیط زیست

KFC هنگ کنگ جنبش کاهش استفاده از پلاستیک یک بار مصرف را توسعه میدهد

KFC امروز پس از مشاهده نتایج مثبت از اولین فاز برنامه کاهش پلاستیک، اعلام کرد که قصد گسترش این برنامه را با جایگزینی بیشتر پلاستیک های چندبار مصرف دارد.

از 23 آگوست 2018 هنگامی که این فروشگاه زنجیره ای برای اولین بار برنامه کاهش استفاده از پلاستیک خود را که شامل حذف نی های پلاستیکی و در پوش پلاستیکی غذا در رستوران های KFC هنگ کنگ میشد، را اجرا کرد از استفاده ۱۰۰۰ کیلوگرم برابر با ۱ میلیون قطع پلاستیک یکبار مصرف جلوگیری شد.

با حمایت مشتریان، KFC برنامه کاهش استفاده از پلاستیک یکبار مصرف را توسعه داده و تغییرات موثر دیگری انجام خواهد داد که اولین آن ها جایگزینی همزن های پلاستیکی برای نوشیدنی های داغ و قاشق های دسته بلند برای نوشیدنی های سرد با مواد قابل بازیافت است.

با معرفی یک دستکش پلاستیکی جدید سه انگشتی که تنها بخاطر نگرانی های بهداشتی مشتریان خاص توزیع میشود، جنبش KFC میتواند بر روی مواد بسته بندی قابل تجزینه نظیر نی کاغذی سرمایه گذاری کند و همچنان میتواند راهی برای رسیدن به کاهش مصرف پلاستیک بیابد.

ژآنت یوآن، مدیر عامل شرکت KFC هنگ کنگ و ماکائو، گفت: “ما می خواهیم از مشتریان KFC و طرفداران KFC در تمام سنین که اقدام به کاهش مصرف پلاستیک کرده اند و به موفقیت ما کمک کرده اند، تشکر کنیم.”

یوآن افزود که موفقیت بر مبنای تغییر در ناخودآگاه و عادات متکی است و از اینرو KFC یک راهکار جدید برای کاهش پلاستیک و تسهیل اقدامات بعدی،معرفی میکند.

مطالب بیشتر
قوانین شبکه های اجتماعی که هر کارآفرین باید آن را بداند

این فاز دو مرحله ای خبر از یک چشم انداز تعاملیمیدهد که آموزش پرسنل و همکاری رسانه های هنری نظیر ناتالی وونگ را برای آگاه سازی بیشتر جامعه در خصوص موضوع کاهش پلاستیک و حفاظت از زندگی دریایی، در بر میگیرد.

وونگ یک لاک پشت دریایی پلاستیکی را با استفاده از نی و درب نوشیدنی هایی که طی اولین فاز برنامه پایداری KFC بازیابی شده بود،ساخت. این بخش جمع آوری پلاستیک و بازیافت آن بود. این اثر هنری اکنون برای عموم در فروشگاه KFC مااون شان قابل رويت است.

هنر چرخه ای یا Upcycle ایجاد چیزی جدید و با ارزش با استفاده از مواد و محصولات یکبار مصرف است. قصد من این است که مردم تمام راه های جذاب و خلاقانه ای که میتوانند با پلاستیک یکبار مصرف نظیر نی و در پوش داشته باشند، را ببینند.“

منبع: مارکتینک اینتراکتیو

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید