جوینت ونچر بزرگ برندها در چین

جوینت ونچر بزرگ برندها در چین

جوینت ونچر بزرگ برندها در چین

گروه واتسون، یونگ هویی و تنسنت بزرگترین مغازه خرده فروشی را در گوآنگ دونگ ایجاد میکنند

فروشگاه های بزرگ واتسون و یونگ هویی و هلندینگ تنسنت امروز از توافقنامه میان خود برای  ایجاد جونگ ونچر ۴۰:۵۰:۱۰ برای خلق بزرگترین بیزینس خرده فروشی در گوآنگ دونگ چین رونمایی کردند.

شرکت PARKnSHOP در استان گوآنگ دونگ به مدت ۳۴ سال است که فعالیت دارد و شبکه مغازه های بسیاری را به این منطقه آورده و موجب شناخت برندهای زیادی شده است، در حالیکه کلان فروشگاه های یونگ هویی رونق بسیاری به خرده فروشی محصولات های تک چینی داده است و بخاطر نوآوری های پیگیرانه این فروشگاه تجربه رشد قدرتمندی در چین دیده شده است. 

این شراکت موجب ایجاد برند جدیدی به نام PARKnSHOP-Yonghui خواهد شد که با ادغام دارایی های فعلی سوپرمارکت PARKnSHOP چین با پورتفولیوی یونگ هویی در گوآنگ دونگ یک شبکه فروشگاهی با بیش از ۷۰ مغازه و ۲/۲ میلیون عضو وفادار ایجاد خواهد شد.

هدف از این مشارکت سود بردن از توانایی ها تکمیلی هر یک از دو شرکت برای رشد سریع تر و توسعه کسب و کار می باشد. 

با توجه به مرکز آمار گونگ دونگ، این استان صد و ده میلیون جمعیت دارد که این جمعیت ۸٪ از جمعیت کشور را تشکیل میدهد. خرده فروشی استان گیونگ دانگ رشد عددی قدرتمندی را به میزان ۱۶/۱+٪ برای هشت ماه اول سال ۲۰۱۸ نشان داده است. امید است که این جوینت ونچر رشد بیشتری برای گونگ دونگهونگ کونگماکائو به همراه داشته باشد. 

مطالب بیشتر
رنو بدونه راننده برای سرگرم کردن رانندگان ماشین های روباتی، با مجلات قرار داد می بندد

ژانگ زوآنینگ، موسس فروشگاه های کلان یونگ هویی، گفته است همکاری با PARKnSHOP میتواند به سرعت بخشیدن در معرفی یونگ هویی و دریافت خدمات بهتر مشتریان کمک کند.

دومینیک لای، مدیرعامل گروه واتسون اذعان داشته است: «ما به دنبال راهی برای توسعه سریعتر کسب و کار خود بودیم و هیچ شریک بهتری از یونگ هویی برای رسیدن به این هدف نمیتوانستیم داشته باشیم.

من بخاطر این جوینت ونچر بسیار هیجان زده هستم و میدانم که این همکاری به ما این امکان را خواهد داد تا قدرت هر دو برند خرده فروش را بهبود بخشیم،  و به یک حریف قدرتمند خرده فروشی در جنوب چین برای رسیدن به منافع مصرفی تبدیل شویم

در این میان، تنسنت تکنولوژی اضافی و قابلیت های تحلیل بیگ دیتا را برای ایجاد امکان تبدیل داده دیجیتال به این شرکت جوینت ونچر جدید به همراه خواهد داشت. به گفته لای سرمایه گذاری نتسنت اهمیت استراتژیک مازادی برای این برند جدید ایجاد خواهد کرد. 

منبع : مارکتینگ اینتراکتیو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید