mba-course

دوره MBA

دوره MBA و یا Master of Business Administration دوره های مدیریت حرفه ای کسب و کار می باشد و با هدف پرورش نیروهای توانمند و موثر برای افزایش کارایی و رشد سازمان ها آموزش داده می شوند. هدف اصلی دوره های MBA بیشتر متمرکز بر بکارگیری دانش برای حل مسائل محیط های کسب و کار تمرکز دارد و دانشجویان این دوره برای حل مسائل مدیریتی آموزش میبینند.
هدف اصلی دوره  MBA این است که دانشجویان دوره دیده را به بخش های مختلفی از مشاغل مدیریتی و اجرایی معرفی کند و با این کار به کیفیت اجرایی این مشاغل اعتبار ببخشد. در سالهای اخیر دوره‌  MBA در کشورهای مختلف جهان به سرعت گسترش یافته و علاوه بر کشورهای غربی مانند آمریکا، کانادا و انگلستان در کشورهای دیگری مانند مالزی، هندوستان و کشورهای عربی نیز در حال برگزاری است.
دوره ای نیمه حضوری  MBA
به منظور ایجاد بستری برای دانش پذیرانی که تمایل به یادگیری آموزش ها و تجارب دانشگاهی هستند،
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با بهرگیری از حداکثر توان علمی موجود و اساتید برجسته دانشگاه تهران اقدام به برگزاری دوره MBA به صورت فشرده و یک ساله نموده است.

ویژگی دوره های فشرده  MBA
با توجه به وضعیت کنونی بازار و شرایط اقتصادی موجود رقایت شرکت ها بیشتر از همیشه و فعالیت شرکت ها پیچیده تر و سخت تر شده است. از اینرو شرکت ها برای برون رقت این وضعیت نیازمند نیروهای انسانی با توانمندی و دانش تخصصی بالا و کاربردی مانند افرادی با دانش مدیریتی  MBA هستند. در ۳۰ سال گذشته فارغ التحصیلان این دوره ها بالاترین میزان اشتغال و حقوق و مزایای دریافتی را به نسبت رشته های دیگر داشتند.
شرکت در این دوره ها به کلیه‌ی علاقه مندان به این رشته به خصوص به :
مدیران سطوح مختلف سازمان ها و شرکت ها
مدیران مشاغل و صاحبان کارگاه ها، کارخانه ها و بنگاه های صنعتی
کارشناسان و کارمندان سازمان ها و شرکت ها
دانشجویان و فارغ التحصیلان در رشته های مختلف
پیشنهاد می شود. لازم به ذکر است برای حضور در این دوره ها نیازمند دارا بودن مدرک کارشناسی و نیز پشت سر نهادن مصاحبه حضوری می باشد زیرا برای ورود به این دوره ها توان و قابلیت مدیریتی داوطلبان مدنظر قرار داده می شود.

گواهینامه پایان دوره
به دانش پذیران این دوره مدرک مورد تایید وزرات علوم و تحقیقات و مدرک دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اهدا خواهد شد.