روند بازاریابی B2B

روندهای بازاریابی B2B در سال ۲۰۱۸

روند بازاریابی B2B در سال ۲۰۱۸ که نمیتوانید از آن ها غافل بمانید

روندهای بازاریابی

در اینجا به چهار رشته بازاریابی در حال ظهور اشاره میکنیم که نیاز است برای موفقیت در بازاریابی سال ۲۰۱۸ آن ها را یکپارچه نمایید. 

۱- هوشمندسازی بازاریابی 

اگر بتوانید وظایف بازاریابی B2B خود را به طور اتومات انجام دهید و در وقت خود صرفه جویی کنید فوق العاده نخواهد بود؟ با هوشمندسازی بازاریابی، نه تنها میتوانید کارهای تکراری را به طور اتومات به انجام برسانید، بلکه حتی میتوانید با شخصی سازی محتوا و کارآمدساختن آن در طول سفر خرید، چشم انداز سازمان خود را بهبود ببخشید.

۲- بازاریابی محتوا

برای سال ها بازاریابی محتوا یک تکنیک محبوب برای پرورش و کسب جایگاه رهبری در صنعت B2B بوده است.

با طولانی تر شدن سفر مشتری، کسب و کارهای نیز باید تحقیقات زیادی در خصوص مراحل مختلف چرخه زندگی مشتری انجام دهند.

بازاریابی محتوا برای بازاریابان B2B بسیار مهم است تا بتوانند بواسطه آن به مشتریان بالقوه درباره مهمترین فعالیت هایی های که در صنعت انجام میشود آموزش و اطلاع دهند.

با وجودی که نزدیک به ۹۰ درصد بازاریابان B2B از بازاریابی محتوا به عنوان عامل اصلی در استراتژی بازاریابی آنلاین خود استفاده می کنند، اما تنها ۳۷ درصد از آنها دارای استراتژی محتوایی مستند هستند، با توجه به معیارهای بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۷، فقدان استراتژی یکی از دلایل اصلی شکست است.

برای داشتن استراتژی بازاریابی محتوای موثر، به غیر از داشتن یک استراتژی محتوای مستند، نیاز به اندازه گیری نرخ بازگشت بازاریابی در حوزه محتوا بسیار ضروری است

مطالب بیشتر
ترند بازاریابی و بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۹

۳- شخصی سازی محتوا

در حالی که شخصی سازی محتوای وب یک تاکتیک بازاریابی معتبر به شمار میرود، اما شرکت های B2B هنوز به دنبال گسترده تر کردن و شخصی سازی آن هستند.

اینکار بسیار شگفت انگیز است زیرا شخصی سازی ایمیل ها یک روش معمول در همه صنایع به شمار میرود.

استفاده از ابزارهای خودکار مانند Evergage در این زمینه برای شرکت های کوچک مقرون به صرفه است.

این گزینه به شما کمک می کند تا ابتکارات بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری خود را برآورده کرده و تجربه شخصی را بر اساس جمعیت های مختلف مشتری شامل نام شرکت، صنعت و سایر اطلاعات ارائه دهید.

بی تردید، برای انجام چنین کاری در زمینه محتوای در سال ۲۰۱۸، باید محتوای وب سایت خود را پویا کنید. 

۴- بازاریابی لینکدین

به طور سنتی، رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال پیشرو برای بازاریابی B2C در نظر گرفته شده است، اما بازاریاب ها تمرکز خود را بیشتر و بیشتر بر روی رسانه های اجتماعی جمع کرده اند تا با چشم اندازهای بالقوه ارتباط برقرار کند.

انتظار می رود که LinkedIn همانند سال های گذشته نسبت به سایر کانال های اجتماعی برای کسب و کارهای B2B بهتر عمل کند.

پس از اینکه مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ لینکدین خریداری شد، LinkedIn چندین ویژگی را ارائه داده که برای کارآمدتر ساختن پلتفرم لینکدین و مقرون به صرفه کردن آن در زمینه دستیابی به مخاطبان B2B آن ها را به کار گرفته است.

به عنوان مثال، ویژگی که به تازگی در لینکدین منتشر شده است InMail Analytics نام دارد که به شما کمک می کند پاسخ بیشتری دریافت کنید و عملکرد کل تیم خود را بهبود بخشید.

مطالب بیشتر
اجلاس بازاریابی محتوا آسیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید