شرکت برتر بازاریابی شبکه ای

۱۰ شرکت برتر بازاریابی شبکه ای

شرکت های بازاریابی شبکه ای برتر در دنیا

شرکت برتر بازاریابی شبکه ای

کشورهایی که برترین شرکت های بازاریابی شبکه ای را در دنیا دارند ده ها سال است که آگاهانه به این کار مشغولند و با دسیسه ورود بیش از 300 دسیسه هرمی به کشورهای از جمله ایران و معرفی انها بجای کمپانی های بازاریابی شبکه ای در پی تخریب صنعت بازاریابی شبکه ای را در داخل کشور بوده اند.

در کشور ما سال های گذشته بازاریابی شبکه ای  را با  شرکت های هرمی برابر میدانستند که این ضربه جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد گرداند.

از اینرو برای معرفی جایگاه صنعت بازاریابی شبکه ای  در دنیا به  فعالیت 10 کمپانی برتر دنیا اشاره می شود.

1 – 50 درصد از این ده کمپانی برتر در آمریکا هستند.

2 – مجموع درآمد سال گذشته این 10 کمپانی از طریق فروش شبکه ای حدود 47 میلیارد دلار بوده است

3 – این کمپانی ها از جمله  Amway   و Avon  با روش فروش شبکه ای در 100 کشور دنیا خصوصا کمپانی های آمریکایی شعبه های فعال دارند و در زمینه صادرات  کالا و واردات ارز به داخل کشورفعالیت دارند  

4 – بیش از 119 هزار شغل مستقیم از طریق جذب کارمند ایجاد نموده اند.

۵ – فعالیت این کمپانی ها بیش از 60 سال در دنیا بخصوص در آمریکا شروع شده است.

بازاریابی شبکه ای پرسرعت ترین روش فروش کالا و اشتغال زایی موثر و مولد می باشد که اقتصاددانان آمریکایی 67 سال پیش در کشورشان ایجاد نموده اند.

۶– صنعت بازاریابی شبکه ای با وجود قدرت اشتغال زایی بسیار بالا هیچ هزینه ای برای دولت ها ندارند.

مطالب بیشتر
صنعت بازاریابی در دست زنان

۷ – موثرترین راه مبارزه با قاچاق کالا و استفاده از کالای داخلیست چون در این کمپانی ها دولت ها مجوز فروش کالا را صادر می نمایند.

۸ – بطور متوسط 10 درصد فروش کمپانی ها به روش های مختلف بصورت مالیات اخذ میشود که رقم بسیار چشمگیری  برای دولت ها می باشد.

خوشبختانه در جمهوری اسلامی ایران هم این صنعت  هر چند دیر اما زیر نظر کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای در سال 1390 شامل وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و دادستانی کل کشور شروع بکار نموده است و تاکنون برای 9 کمپانی ایرانی مجوز فعالیت صادر شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید