فناوری ویدیویی شوتسا

فناوری ویدیویی شوتسا به هنگ کنگ میرود

فناوری ویدیویی شوتسا به هنگ کنگ میرود

Shootsta، شرکت پیشرو استرالیایی در زمینه فناوری ویدئویی، پس از انتصاب مارتین لیو به عنوان مدیر توسعه کسب و کار در شمال آسیا، اعلام کرد که حیطه کاری خود تا هنگ کنگ بسط داده است. 

Shootsta با ارائه مجموعه ای از دوربین های سفارشی، منابع و آموزش لازم به شرکت ها کمک میکند تا داستان خود را بازگو کنند.

فیلم خام در یک پلتفرم کلود آپلود میشودو سپس Shootsta ظرف مدت ۲۴ ساعت آن را تبدیل به ویدئویی با کیفیت بالا میکند. 

از زمان راه اندازی این شرکت در سنگاپور در کمتر از یک سال پیش، این شرکت رشد قابل توجهی در آسیا داشته و مشتریانی مانند FWD Group، Cathay Pacific، اوراکل، BHP Billiton و HomeAway (Expedia) بدست آورده است.

این دومین دفتر شوتستا در آسیا خواهد بود. حرکت به سمت هنگ کنگ موجب بهبود خدمات به مشتریان فعلی میشود و در کنار آن موجب رشد اقتصادی نیز خواهد شد.

رشد کاری و اجرای عملیات کاری توسط مارتین لیو رهبری خواهد شد.

مایک پریتچت، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Shootsta، گفت: “تمرکز شوتسا بر روی توانمندسازی مشتریان در بیان داستان های بیشتر از طریق ویدئو می باشد، و امیدوارم جرقه ای برای تغییر بیشتر و دیجیتالی کردن شرکت ها باشد.

این گسترش تا هنگ کنگ نقش مهمی در تقویت حضور شوتستا در آسیا ایفا خواهد کرد و به ما به عنوان یک شرکت جهانی کمک می کند. “

آنتونی بوچاکورت درباره فرصت رشد و توسعه میگویدهنگ کنگ جایی برای ذوب برند و فرهنگ در هم است و ما شاهد یک تغییر قابل توجه در برندها در هنگ کنگ و استفاده از ویدئو برای برقراری ارتباط با مشتریان، کارکنان و سهامداران هستیم.

مطالب بیشتر
نوکیا گوشی های جدید خود را به بازار عرضه میکند

من مشتاقانه منتظر کار با تیم در شوتسا برای اعتماد به نفس دادن به شرکت و توانمندسازی آن ها برای درک محتوای ویدئو به عنوان یک رسانه اصلی برای ارتباط  هستیم“.

هنگ کنگ یک بازار کلیدی برای افزایش استفاده از ویدیو در آسیا به شمار میرود. این رشد یک فرصت برای برند ها به منظور استفاده از ویدیو برای درگیر شدن مصرف کنندگان، کارکنان و ذینفعان می باشد. 

منبع: مارکتینگ اینتراکتیو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید