مدیر جدید فینتک CIMB

مدیر جدید فینتک CIMB

شرکت CIMB نام مدیر فین تک خود را اعلام کرد

مدیر جدید فینتک CIMB

گروه CIMB هندرا لمبونگ را به عنوان مدیر ارشد فین تک خود منصوب کرد، او بر واحد استراتژیک CIM FinTech که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شده است نظارت دارد تا تکنولوژی های جدید را بررسی کرده و برروی موارد مانند هوش مصنوعی، بلاک چین، علوم داده و ماشین های یادگیرنده سرمایه گذاری نماید. 

CIMB FinTech مسئولیت نقشه برداری و ایجاد نقشه راه دیجیتال طولانی مدت برای این گروه را برعهده دارد.

قبل از اینکه این سمت به لمبونگ داده شود، وی مدیرعامل شرکت، در زمینه معاملات بانکی بود.

در مدت زمانی که وی به رشد این گروه در کل شرکت های ASEAN نظارت داشت.

وی در سال ۲۰۱۳ کار خود را در CIMB به عنوان رئیس معاملات بانکی برای CIMB نیاگا در اندونزی آغاز کرد. او همچنین رئیس حوزه مدیریت پول نقد، APAC در JPMorgan بود.

مدیر گروه CIMB، گفت که او اطمینان دارد که تجربه و رهبری لمبورگ در بخش CIMB Fintech در جهت کمک به این گروه در دستیابی به جاه طلبی های دیجیتال خود و ایجاد ارزش برای ذینفعان و مصرف کنندگان گروه در سراسر ASEAN میسر خواهد شد. 

وی افزود که CIMB FinTech این گروه را قادر می سازد تا هسته خود را دیجیتالی کند، تجربه مصرف کننده را بهبود بخشد و در صورت لزوم کسب و کار خود را دگرگون نماید.

بدین شکل، این واحد نقش مهمی در شکل گیری استراتژی رشد متوسطه در آینده ایفا خواهد کرد.

مطالب بیشتر
فراخوان تمام مقالات بازاریابی

گروه CIMB تلاش می کند تا جنبه دیجیتالی گروه را تقویت کند.

در ماه می سال جاری این گروه 75000000 رینگت در سه سال آينده وارد بخش آکادمی CIMB  خواهد كرد كه تمرکز آن بر روی بخش های ديجيتال، داده ها و اختلالات خواهد بود.

هدف از اینکار، تجهیز ۳۶۰۰۰ نیروی کار قوی در تمام سطوح و دسته ها با دانش و مهارت های دیجیتالمناسب برای سمت هر فردتا پایان سال ۲۰۱۹ می باشد.

در ماه آوریل، M & C Saatchi مالزی را برای مدیریت خلاقانه شبکه های اجتماعی و همچنین برای حوزه جشن ها و شراکت خود به مدت یک سال برگزید. 

منبع: مارکتینگ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید