همکاری یونیلیور با JD.com

همکاری یونیلیور با JD.com برای افزایش فروش در چین

همکاری یونیلیور با JD.com برای افزایش فروش در چین

با توجه به گزارشات بدست آمده، یونیلیور با غول تجاری تجارت الکترونیک چین JD.com قرارداد بست تا فروش خود را در تمام چین افزایش دهد.

گزارشاتی مبنی بر همکاری های اخیر این شرکت با Drum منتظر شده است.

لیپتون، وازلین، کلر، لوکش و OMO، که همه آنها از برندهای یونیلیور هستند، از شبکه لجستیک JD.com برای توزیع وسایل بین انبارها و فروشگاه های خرده فروشی لوازم یدک و اجر استفاده میکنند.

این معامله یونیلور را قادر می سازد تا از متخصصین لجستیک JD.com برای کانال های فروش آنلاین خود در چین استفاده کند و تکنیک های محلی سازی خود را افزایش دهد.

پیش از مشارکت، یونیلیور با شرکت های لجستیک دیگری مانند DHL برای توزیع محصولات خود در چین کار می کرد، اما با توجه به کمبود دانش محلی، با مصرف کنندگان چینی به مشکل خورده و درگیری داشت.

برای JD.com، این قرارداد جدیدترین سری از سلسله ابداعات  JD.com به عنوان بخشی از استراتژی سرویس خرده فروشی این شرکت است، که هدف آن ارائه خدمات فن آوری و زیرساخت به شرکت های خارج از پلتفرم تجارت الکترونیک خود است.

این شرکت سال گذشته معامله مشابهی با شرکت فرانسوی Danone امضا کرده است و با شرکت لبنی آلمانی Oldenburger نیز برای ارائه نرم افزار مدیریت انبارداری، حمل و نقل و انبار همکاری دارد.

رویترز این مشارکت را پیش از این گزارش کرده بود.

به گفته مدیر یونیلیور JD.com میواند به شرکت های بنام برای دستیابی به سخت ترین جوامع چین دسترسی داشته باشد.

مطالب بیشتر
افزایش تاثیر گذاری با طراحی اونیفورم جدید

منبع : مارکتینگ اینتراکتیو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید