کمپین بازاریابی پی اند جی

کمپین P&G برای کمک به ورزشکاران اندونزیایی

شرکت P&G به ۸۱۰ ورزشکار اندونزیایی کمک کرد تا از مادرهایشان بخاطر اینکه این رایا به خانه نرفته اند، عذرخواهی کند

کمپین بازاریابی پی اند جی

P & G یک نقطه جدیدی را در با شروع فصل Raya آغاز کرد که از طریق آن بر روی ورزشکاران ملی تأثیر بگذارد، زیرا این ورزشکاران نمی توانند در طول تمرین های آموزشی خود با خانواده هایشان باشند و وقت خود را با آن ها سپری کنند.

دلیل این امر این است که آنها قادر نیستند در ماه رمضان که اوج تمرنات تیم است، خانواده خود را ببینند و ورزشکاران مجبور میشوند بین مادران خود و سرزمینشان یکی را انتخاب کنند.

همراه با گروه خاکستری اندونزی، P & G کمپینی را راه اندازی کرد تا بواسطه آن 810 ورزشکار ملی اندونزی بتوانند به شیوه های منحصر به فرد خود از مادران پوزش بطلبند،این کمپین شامل ارسال بسته های عذرخواهی به صورت مستقیم به مادران این ورزشکاران که نمیتوانند در ماه رمضان فرزندان خود را ببینند، می شود.

در این ویدیو، ورزشکار امیدوار سریلانکایی نشان داده میشود و تجربه درد وی که بخاطر از تمرینات برای آمادگی در بازی های ۲۰۱۸ آسیا که در ماه آگوست امسال است را به نمایش میگذارد.

وی مدال های طلایی که از تورنومنت های قبلی بدست آورده است را با عذرخواهی از صمیم قلب، به مادرش هدیه میکند.

این ویدیو از زمانی که در اینترنت بارگزاری شد، ۱۲ میلیون بازدید و کامنت در اولین بار نمایش داشت.

پوپانه کوها، مدیر بازاریابی منطقه ای P&G در اندونزی میگوید: ”ورزشکار بودن یک شیوه زندگی است که تمام جنبه های زندگی یک فرد را شامل می شود، از جمله زمانی زمانهایی که کنار مادر خود هستید.

مطالب بیشتر
نمایشگاه تکنولوژی بازاریابی

مادران قدرت بی صدای پشت موفقیت هستند، کسانی که درک می کنند که چنین مواردی مهم تر از صرف وقت با خانواده است.

مادران ورزشکاران لایق تمام اعتبار و مقامی هستند که این ورزشکاران بدست می آورد. ”

نوگروهو نوراریفین مدیر دپارتمان خلاقیت اجرایی گروه خاکستری اندونزی در بیانیه ای ابراز داشت ایده پشت این تصمیم انتخاب میان مادران و مام میهن بود.

وی افزود: ”اندونزیایی ها برای تهذیب خود از یکدیگر در روز عید طلب آمرزش و بخشش میکنند.

در حالی که ورزشکاران ملی قادر به برگشت به خانه های خود در روز عید نیستند، هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها نتوانند عذر خواهی منحصر به فرد و خاص خود را از مادرانشان داشته باشند.”

منبع : مارکتینگ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید