نیویورک تایمز

کمپین تبلیغاتی نیویورک تایمز

گوگل کلود کمپین تبلیغاتی نیویورک تایمز را توسعه میدهد

نیویورک تایمز در ماه نوامبر اعلام کرد که از تکنولوژی گوگل کلود برای دیجیتالی کردن کلکسیون عکس ها و کلیپ های خود که برخی از آن ها از قرن ۱۹ مانده است، اقدام خواهد کرد. 

این کلکسیون شامل شمار قابل توجهی عکس و ده ها میلیون کلیپ و اخبار تاریخی، صداهای میکروفیلم و دیگر موارد آرشیوی است که در سه طبقه زیرزمین نزدیک به دفتر مرکزی نیویورک تایمز قرار دارند. 

تاکنون، این آرشیوها غالبا در جایی قرار داشتند که قابل استفاده توسط پرسنل و ادیتورهای انتشارات و ارائه به عموم غیر قابل دسترسی بود. 

در بخشی از این همکاری، Google Cloud دو کمپین تبلیغاتی در خصوص این همکاری منتشر کرد که این کمپین ها شامل یک ویدیو چهار دقیقه ای میشد که در آن نشان داده میشد که چگونه انتشارات خبری میتواند از آخرین تکنولوژی گوگل برای آنالیز و دیجیتال کردن آرشیو عکس های خود استفاده میکند.

گوگل کلود تبلیغات خود را برای سومین کمپین خود توسعه داد که این کمپین شامل مواردی نظیر ویدیوهای دیجیتال، خانگی و پرینت برای ارتقا کار خود با نیویورک تایمز بود و همچنین به این بیزینس دیدگاه بهتری درباره ارائه خدمات در زمینه توانایی جمع آوری و تحلیل حجم زیادی از داده های بزرگ ارائه میداد.

آلیسون واگنفلد، معاون بازاریابی در Google Cloud، به AdAge گفت:

بخش زیادی از توجه ما به گوگل کلود به منظور کمک به آگاهی از کاری است که میتوانیم برای بیزینس ها انجام دهیم و روشی که میخواهیم این کار را به طیف گسترده ای از افراد برسانیم، است….

مطالب بیشتر
برترین بازاریاب های زمان (۲)

ما …. به طور کلی میخواهیم بازاریابی بیزینس های پیشرو و افرادی که در شرکت های متقاضی استفاده از گوگل کلود هستند را انجام دهیم تا مشکلات تکنولوژیک آن ها را حل کنیم.

گوگل علاوه بر کمپین آخر خود، قصد ارتقا میکروسایت های تعاملی را دارد که این نشان از استفاده گوگل از تکنولوژی AR به منظور فهم بیشتر مصرف کنندگان و اطلاع بیشتر دباره عکس های اسکن شده و ذخیره شده تایمز می باشد.

گوگل کلود در داستانی بیان داشته که از زمان انتشار ویدیوی تایمز، مشتریان بالقوه ای در زمینه نفت،گاز و حمل و نقل با این شرکت تماس گرفته اند و بدنبال پیگیری پروژه های مشابه بودند.

منبع: آژانس دیجیتال

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید