دنیای دیجیتال مارکن

دنیای دیجیتال مارکن ۲۰۱۸- کنفرانس بازاریابی دیجیتال

کنفرانس بازاریابی دیجیتال 2018

دنیای دیجیتال مارکن ۲۰۱۸کنفرانس بازاریابی دیجیتال

۲۷ نوامبر ۲۰۱۸ از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۲۹ نوامبر ۲۰۱۸ ساعت ۱۵:۰۰

محل برگزاری : آنلاین

DigiMarCon World 2018 شانسی برای.. 

  • بهره بردن از سخنان با ارزش ترین و پویاترین سخنرانان در صعنت بازاریابی
  • کسب دیدگاه درباره استراتژی های بازارهای نوظهو و آخرین تکنولوژی های نوآورانه و بهترین اقدامات
  • شبکه سازی با رهبران و ایجاد تعامل و همکاری با همکاران می باشد.

کنفرانس بین المللی دنیای دیجی مارکن ۲۰۱۸ به صورت آنلاین از تاریخ ۲۷ نوامبر تا ۲۹ نوامبر سال ۲۰۱۸ برگزارد خواهد شد و بر اساس تقاضا در برنامه های لایو برگزار می گردد. این بزرگترین رویداد دنیای دیجیتال مارکن میباشد و هزاران متخصص در زمینه بازاریابی دیجیتال در آن حضور خواهند داشت.

برنامه DigiMarCon World 2018 به طور خاص برای کمک به شرکت کنندگان به منظور توسعه مخاطبان، تقویت وقاداری مشتریان، ارتباط با روش های ارتباطی پیشرفته، افزایش فروش و تعامل قدرتمند تر با مخاطب طراحی شده است.

خودتان را غرق در موضوعاتی نظیر استراتژی دیجیتال، تبلیغات برنامه ریزی شده، مدیریت تجربیات وب، کارایی/طراحی، بازاریابی با موبایل و هدف ذاری مجدد، مدیریت مشتری، کسب کاربر، بازاریابی رسانه های اجتماعی، هدفگذاری و بهینه سازی، بازاریابی ویدیویی، علوم داده و بیگ دیتا، آنالیز وب و تست A/B، بازاریابی ایمیل، بازاریابی محتوا، بهینه سازی نرخ تبدیل، بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی سرچ پرداختی، هدفگزاری منطقه ای، آنالیز پیش بینی و مشارکت، ترفندهای رشد، بهینه سازی نرخ تبدیل× ابزارهای بازاریابی رشد، اتوماسین بازاریابی و فروش، استراتژی های رشد پایدار، بازاریابی محصول و UX/UI و موارد بسیار بیشتر دیگری ببینید!

مطالب بیشتر
۴ نمونه از بزرگترین چالش های بازاریابی صنعتی در سال ۲۰۱۷

DigiMarCon World 2018 همه عناصر مورد نیاز برای دستیابی به موفقیت بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد! تفکر متعارف به چالش کشیده می شود، روش های جدیدی تفکر ظهور پیدا می کند و مغز شما و لپ تابتان را پر از ایده های عملی خواهد کرد تا آژانس / تیم خود را به موفقیت بیشتری برسانید.

به DigiMarCon World 2018 بیایید و یادبگیرید که چگونه به عنوان یک بازاریاب در دنیایی که همه چیز دیجیتال است، دوام بیاورید

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه کنید:

https://digimarconworld.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید