استراتژی تبلیغاتی فیس بوک

استراتژی تبلیغاتی فیس بوک

استراتژی تبلیغاتی فیس بوک

فیس بوک به کاربران آژانس ها، شرکای موجود در هدف گیری مخاطبان را نشان می دهد

کاربران می توانند ببینند که چگونه تبلیغ کنندگان و اشخاص ثالث از اطلاعات تماس آنها برای تبلیغ در فیس بوک استفاده می کنند.

اواخر ماه جاری، فیس بوک شروع به نشان دادن این میکند که کدام شرکت برای نمایش تبلیغات به آن ها با یک هدف گیری خاص دست دارد.

چه چیزی تغییر میکند؟ با سفارشی کردن مخاطبین، تبلیغ کنندگان می توانند فایل های حاوی ایمیل های مشتری یا شماره های تلفن آنها را آپلود کنند و بعدا می توانند با هدف قرار دادن تبلیغات آن ها را به حساب های فیس بوک وصل کنند.

اینکار که از ۲۷ فوریه، جعبه های اطلاعاتیچرا من این را می بینم؟موجود در تبلیغات برای مخاطبانی که مورد هدف آن تبلیغ بوده اند قابل دیدن خواهد شد:

۱نام کسب و کاری که فایل مشتری را با اطلاعات کاربر آپلود کرده است

۲هرنوع اشتراکی بین کسب و کارهایی مانند آژانس های تبلیغاتی، شرکای بازاریابی فیس بوک (FMP) یا سایر شرکا

۳نوع اطلاعات مانند آدرس ایمیل یا شماره تلفن آپلود شده در فایل مخاطبین سفارشی و به کاربر ارتباط داده شده است.

فیس بوک ماه نوامبر این توافق را ایجاد کرد. آژانس ها و FMPها ارتباطاتی که برای تبلیغات بر روی پلتفرم خود از آن استفاده میکنند را تعیین میکند.

چرا باید مراقب این موارد باشید؟ این تغییر هیچ تاثیری بر شرایط مخاطبان سفارشی ندارد، بلکه بخشی از تلاش های مداوم فیس بوک برای ایجاد شفافیت بیشتر برای کاربران در مورد نحوه استفاده از داده های آنها در پلتفرم کمک کند.

مطالب بیشتر
نانوویژن | هوشمند سازی

کاربران دیدگاه واضحتری نسبت به روابط بین تبلیغ کننده و اشخاص ثالث دارند که ممکن است به داده های آنها دسترسی داشته باشند. در این شفاف سازی جدید، تبلیغ کنندگان مسئولیت پذیری بیشتری دارند، سازمان ها و FMP ها نیز با هدف قرار دادن کاربران با لیست اطلاعات تماس بهتر عمل میکنند.

منبع: مارکتینگ لند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید