کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی پرنسس کروز

کمپین تبلیغاتی پرنسس کروز

کمپین تبلیغاتی کروز پرنسس در ۱۰ بازار آسیایی تبلیغاتی منطقه ای اجرا میکند

کروز پرنسس یک کمپین تبلیغاتی بین المللی را ویژه بازارهای آسیایی راه اندازی کرده است. این بازارها شامل سنگاپور، مالزی، اندونزی، ژاپن، چین، کره جنوبی، هنگ کنگ، تایوان، ویتنام و برونئی میشود.

هدف این کمپین، با نام پرنسس نمایش سفر به معروف ترین مقصدهای کروز در سراسر دنیا می باشد که اینکار با یک فیلم که دور یک خانواده چند ملیتی در حال چرخش است، به نمایش در آمده است. جیمز سیل،فیلمساز و کارگردان تجاری متن این کمپین را نوشته و آن را در کروز پرنسس استفاده کرد.

این کمپین بازاریابی یک نمایش ۳۰ ثانیه تلویزیونی است که در وب سایت های کوچکی (به زبان های چینی، ژاپنی، کره ای و اندونزیایی) به اشتراک گذاشته شد و بازدید کنندگان این سایت ها میتوانند با شرکت در یک مسابقه کوتاه، شخصیت سفری خود را پیدا کنند و با آن برنامه های سفری خود را با مقصدهای مورد نظر مشاهده کنند.

یکی از سخنگویان در بیانیه بازاریابی ابراز داشت که هر بازار برنامه های رسانه ای متفاوتی برای فعالیت های بازاریابی خود دارد. اکثریت بازارها از تلویزیون های فضای باز که در نمایشگران کنار جاده و/ یا دامنه های اجتماعی نظیر کانال های شبکه های اجتماعی استفاده میکنند. این بخش شامل ایمیل های الکترونیکی یا رهبران عامه پسند نیز میشود.

بازدیدکنندگان این میکروسایت ها نیز میتوانند در این مسابقه شرکت کنند و برنده جایزه کروز آلاسکا با دو مهمان در آپارتمانی که پرنسس کروز برای آن ها تهیه کرده است،بشوند و همچنینبه آن ها بلیط هواپیمای دو طرفه ای از کشور خانه آن ها به سیاتل داده میشود. امسال، این کروز ۵۰ امین سالگرد قایقرانی به آلاسکا می باشد  که در آن تفریحات جدید، گشت و گذارهای ساخلی و پیشنهادات آشپزی نیز جشن گرفته میشود.

مطالب بیشتر
رویدادهای بیشتر برای بازاریابان

به گفته پرنسس کروز:این کمپین تبلیغاتی با قلب خانواده های آسیایی صحبت می کند، زیرا آنها دوست دارند با یکدیگر سفر کنند، و این کمپین تبلیغاتی سفر چند نسل در آسیا را نشان میدهد. کروز برای خانواده ها فوق العاده است زیرا راحت بوده و زمان آن ها را حفظ میکند و برای هرکس فعالیت های فوق العاده ای تدارک میبیند که بتوانند از ان در سفر خارجی خود لذت ببرند و در کنار ساحل با هم باشند. “

رایان بارتون، مدیر بازاریابی بین المللی پرنسس کروز، گفت کهپرنسسنخستین کمپین را برای بازارهای بین المللی و بازارهای نوظهور خود انحصار سازی کرده و در آن اهداف جهانی پرواز و کروز خود را برجسته می کند.

ما افتخار می کنیم که از سال 2013 در آسیا بوده و تبدیل به اولین خط کروز در بازارهای جنوب شرقی آسیا، ژاپن، تایوان و چین شده ایم. پرنسس کروز یکی از پیشتازان بوده است و در این کمپین ما احساسات چند نسل را لمس کرده و از دید یک دختر کوچک به مقصدهای گردشگری نگاه میکنیم.”

منبع: مارکتینگ اینتراکتیو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید