استفاده اورال بی از AI

استفاده اورال بی از AI

استفاده اورال بی از AI

اورال بی چگونه از AI، داده و آینه های هوشمند برای بردن این برند در رده سلامتی استفاده کرد

مالک برند تجاری P&G در حال آزمایش تعدادی نمونه جدید و نوآوری شده در زمینه مسواک است که طراحی آن به نحوی است که میتواند این برند را در بخش بزرگ تری از زندگی مشتریان جای دهد.

آینه،آینه، امروز باید چه گام هایی بردارم و برای من خطر بیماری دیابت تا چه حد است؟

شاید این دقیقا چیزی نباشد که شما از برندهای مشابه مسواک انتظار دارید، اما اول بی بر این باور است که میتواند نقش مهمی در زندگی افراد در زمینه بهداشت دهان ایفا کند و در حال حاضر در حال توسعه تعدادی نمونه اولیه در این خصوص است که چگونه میتواند این خدمات را به خانه مشتریان ببرد.

پروکتر اند گمبل مالک این برند برخی از این نمونه ها را در کنفرانس دنیای موبایل ارائه کرده است.

اولین نمونه این آینه آینده نگر میتواند به کاربران ضربان قلب، فشار خون، تعداد گام ها و موضوعات کلی مربوط به سلامت شامل اینکه آیا در خطر ابتلا به بیماری لثه و دیابت قرار دارید یا خیر.

کار بعدی که انجام میدهد پیگیری بیومتریک سلامت است که با اسکن دهان کاربر و آزمایش نمونه بزاق دهان این کار را انجام میدهد.

هدف از اینکار شناسایی مشکلات پزشکی یا بیماری هایی است که میتوان از آن پیشگریری کرد و مشکلاتی نظیر خونریزی لثه که میتواند موجب تهدید سلامتی افراد شود را پیگیری کند.

گوییلیا آنتونیازی، مدیر برند جهانی پی اند جی، گفته است: «این همان جایی است که ما این برند فراتر از بهداشت دهانی میرود

مطالب بیشتر
برگزاری دوره استراتژی و بازاریابی برای مدیران

وی در ادامه ابراز داشت: «ما در حال امتحان هستیم و نمیدانیم این روند دقیقا به کجا خواهد رفت.

اما میخواهیم به افراد بگوییم که بدانند ما نهایت تلاش خود را برای عرضه بهترین محصولی که در حال ایجاد آن هستیم بکار میبریم تا به آنها امکانات بیشتری بدهیم

اما ما در حال حاضر در روزهای اولیه این نوآوری هستیم.

چیزی که ما به طور قطع امسال با آن به بازار خواهیم آمد مسواک برقی AI جدید اورال بی می باشد.

که در آن سنسورهای مسواک میتوانند مسیری که افراد مسواک را حرکت میدهند شناسایی کنند و این مسیر را با یک اپ به آن ها نشان دهد تا بتوانند بهتر مسواک بزنند یا اینکه اگر بیش از حد سفت مسواک میزنند، به آن ها امتیازی از ۱۰۰ در پایان مسواک زدن بدهند.

هوش مصنوعی میتواند در محصولات دیگر پی اند جی نظیر خمیر دندان، دهانشویه و نخ دندان به کار ببریم که فکر میکنیم اینکار میتوانند مزایایی برای کاربر به همراه داشته باشد که میتوانند در این اپ بدست آورند.

به گفته آنتونیازی: «این استراتژي نوآوری کلی ماست. ما سعی داریم در خصوص هوشمندترین ها فکر کنیم اما در عین حال راحت ترین راه برای استفاده از تکنولوژی توسط مردم باشد.

چشم انداز ما همیشه هوشمندتر بودن و راحت تر کردن کارها بوده است

منبع: مارکتینگ ویک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید