بازاریابی و تبلیغات با موبایل

بازاریابی و تبلیغات با موبایل

بازاریابی و تبلیغات با موبایل

موبایل موجب عدم پذیرش در بازدید از تبلیغات میشود

میل رو به افزایش برای تبلیغات موبایلی در بین بازاریابان منجر به سقوط سطح بازدید از تبلیغات میشود و این بخاطر نیاز به «اسکرول کردن صفحات بیشتر» و «تاخیر در بارگذاری صفحات» است.

برطبق آخرین گزارش معیارهای سه ماهه بازاریابی ، افزایش هزینه تبلیغات موبایلی به سقوط سطح بازدید کمک میکند.

در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷، در نسبت تبلیغات بنری ، دیده می شود که سطح بازدید از تبلیغات از ۴۹٪ به ۴۷٪ رسیده است- که این کمترین میزان در نه ماه اخیر بوده است.

برمبنای داده های IAB و PwC، شرکتها سالانه چیزی حدود ۷۵ میلیون یورو خرج تبلیغات بدون بازدید می کنند.

تبلیغات در صورتی قابل بازدید خواهند بود که به پیشنهادات IAB و کنسول رتبه بندی رسانه پیروی کنند که با توجه به آن در یک ثانیه از یک تبلیغ ۵۰٪ بازدید می شود.

آنانت جوشی، مدیر بازرگانی انگلستان و ایرلند در شرکت متریکس می گوید: «کاهش بازدید تاحدی ناشی از استفاده از دستگاه های موبایل است که تقریبا مسئول نیمی از هزینه های تبلیغاتی است اما احتمال بازدید از این دستگاه ها به دلایل گوناگون کمتر از ضریب سایر دستگاه هاست.»

  • واضح است که هرچه اندازه صفحه نمایش کوچکتر باشد نیاز به اسکرول بیشتری دارد و از اینرو، شانس اینکه تبلیغ های پایین صفحه نادیده گرفته شوند بیشتر است، علاوه بر آن سرعت کمتر اتصالات شبکه ای میتوانی منجر به تاخیر در بارگزاری تبلیغ شود.
  • مشکل دیگری که وجود دارد این است که تبلیغاتی که برای کامپیوترهای دسکتاپ است بر روی دستگاه های موبایل ، علیرغم استفاده از طراحی ریسپانسیو ، به خوبی فرمت نمیشوند.»
مطالب بیشتر
رونمایی از برند جدید واندرمن تامپسون

جوشی بر این باور است که این مشکلات با افزایش تعداد محتوای موبایلی که از طریق اپلیکیشن انجام می شود و در آنها احتمال اینکه تبلیغ در پایین صفحه قرار بگیرید بدتر نیز می شود.

او میگوید این مشکلات تنها در بازار انگلستان نبوده و تقریبا در تمام بازارها قابل مشاهده هستند.
جدول بالا آماری از این بنرهای موبایلی و درصد دیده شدن آن ها را نشان میدهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید