کنفرانس دیجیتال مارکتینگ

دیجی مارکن – کنفرانس دیجیتال مارکتینگ ۲۰۱۸ – در خاورمیانه 

کنفرانس دیجیتال مارکتینگ ۲۰۱۸ – در خاورمیانه 

۲۳ اکتبر ۲۰۱۸ ساعت ۰۹:۰۰۲۴ اکتبر ۲۰۱۸ ساعت ۱۹:۰۰

دبی، حیات ریجنسی، خیابان الخالد

دیجی مارکن خاورمیانه ۲۰۱۸ شانسی برای شماست تا

  • درباره تاثیرگذار ترین و بهترین های صنعت بازاریابی دیجیتال بشنوید
  • از استراتژی های در حال ظهور، آخرین تکنولوژی های ابداع شده و بهترین فعالیت ها ایده بگیرید
  • با رهبران خوشفکر این صنعت ارتباط برقرار کنید، شبکه خود را بسازید و با همکارانتان همکاری کنید. 

کنفرانس بازاریابی دیجی مارکن خاورمیانه ۲۰۱۸ از ۲۳ اکتبر لغایت ۲۴ اکتبر ۲۰۱۸ در حیات ریجنسی سلطنتی روبی برگزار خواهد شد. شما چه با هدف تقویت وفاداری مشتریان، پیشبرد نسل هزاره، افزایش فروش، یا ایجاد روابط قدرتمندتر با مشتریان در این کنفرانس شرکت کنید، برنامه دیجی مارکن خاورمیانه ۲۰۱۸ مشخصا برای کمک به شرکت کنندگان برای رشد و بهبود مخاطبانشان طراحی شده است. 

خودتان را در موضوعات مانند دیجیتال استراتژی، تبلیغات برنامه بندی شده، مدیریت تجربه وب سایت، کسب کاربر، کارایی / طراحی، بازاریابی موبایل، هدف گزاری مجدد، مشارکت مشتری، بازاریابی شبکه های اجتماعی، هدف گذاری و بهینه سازی، بازاریابی ویدیویی، داده های علمی و بیگ دیتا، ارزیابی سایت و آزمایش A/B، بازاریابی ایمیل، بازاریابی محتوا، بهینه سازی نرخ مذاکرات، بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی جستجوی پولی، هدف گذاری منطقه ای، ارزیابی و ویژگی پیش بینی، ابزارهای رشد بازاریابی، اتوماسیون بازاریابی و فروش، استراتژی های رشد پایدار، بازاریابی محصول و UX/UI و موارد بی شمار دیگر خواهید یافت. 

دیجی مارکن خاورمیانه ۲۰۱۸ همه عناصر مورد نیاز برای دستیابی به بازاریابی دیجیتال موفق را ارائه می دهد! تفکر معمول به چالش کشیده می شود، روش های جدیدی از تفکر نمایان میشود و شما با مغز و لپ تاپ شما مملو از ایده ها و افکار عملی می شوید تا بتوانید آژانس / تیم خود را برای موفق تر سازید. 

مطالب بیشتر
بازاریاب ها در سال ۲۰۱۸ چقدر درآمد خواهند داشت؟

به دیجی مارکن خاورمیانه ۲۰۱۸ بایید و کشف کنید که چگونه به عنوان یک بازاریاب در دنیایی که همه چیز دیجیتالی است رهایی یابید. 

https://digimarconmiddleeast.com/register/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید