همکاری مک دونالد و گوگل

همکاری مک دونالد و گوگل در جام جهانی

همکاری مک دونالد و گوگل در جام جهانی

مک دونالد HK و گوگل برای کشف “لحظات گرسنهدر طول جام جهانی با هم شریک میشوند

برای تحویل سفارش های مک دونالد در این فصل از جام جهانی، مک دونالد، OMD هنگ کنگ و گوگل همکاری خواهند کرد تا زمانی که طرفداران فوتبال از همیشه گرسنه تر هستند به این طرفداران مشتاق دست یابند. 

مک دونالد میتواند لحظات گرسنگی افراد را در حین بازی و قبل از آن از طریق اپلیکیشن Trigger گوگل تشخیص دهد و منو مورد علاقه آن ها را برایشان ارائه دهد. 

آگنس لوگ، معاون بازاریابی مک دونالد هنگ کنگ گفت: “ما افتخار می کنیم که یکی از اولین بازاریابان هنگ کنگ برای استفاده از زمان واقعی هستیم. علاوه بر این، تیم ما کار شگفت انگیز در استفاده از پلتفرم مدیریت داده برای رساندن مرتبط ترین پیام ها در بهترین زمان  و کسب بهترین نتایج انجام داد.”

بر اساس یک بینش ساده ، هواداران فوتبال هنگامی که هیجان زده می شوند گرسنه هستند، این تبلیغات از تکنولوژی زمان واقعی Trigger Google استفاده می کند تا پیام های تبلیغاتی را در لحظات کلیدی یک مسابقه ارائه کندیعنی در ابتدا، بین دو نیمه، پایان بازی، و یا زمانی که یک گل به ثمر میرسد.

با استفاده از DMP، برند میتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند تا آنها موارد مورد علاقه خود را خریداری کنند، پیامهای شخصی سازه شده و مرتبط تری به آنها ارائه دهد و آن ها را غرق انبوهی از تبلیغات نکند. 

مطالب بیشتر
استارباکس اقدام به تجدید ساختار سازمانی میکند

گری وانگ، مدیر عامل OMD هنگ کنگ گفت:“این کمپین، نشان از تلاش ما برای تزریق دیدگاه انسان ها به فناوری داده است، چیزی که با مک دونالد تکرار می شود. ما مشتاقانه منتظر همکاری با مک دونالد و گوگل و ایجاد کمپین های مبتکرانه تر هستیم. “

منبع: مارکتینگ اینتراکتیو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید