آژانس بازاریابی جامع

شرکت لازادا سنگاپور بدنبال یک شرکت ۳۶۰ درجه (جامع)

لازادا به دنبال آژانس بازاریابی جامع

Lazada بدنبال شرکتی است که بتواند بخش خلاقیت، رسانه های اجتماعی، روابط عمومی و وظایف رسانه ای را مدیریت کند.

تاریخ انتصاب این شرکت تا مارس ۲۰۱۹ خواهد بود و تنها سنگاپور را پوشش می دهد. برای انجام این کار یک فرایند کوتاه مدت وجود خواهد داشت و انتظار می رود تصمیم گیری در این خصوص تا پایان ماه ژوئن انجام شود.

در حالی که Lazada بدنبال یک سازمان “360” است، اما ممکن است با توجه به محدوده شغلی و اهداف کاری گوناگون، برحسب پروپوزال ها و توانایی های فردی نیز اقدام به تصمیم نماید. احتمال اینکه برای اینکار بیش از یک سازمان انتخاب شود نیز میرود.

سخنگوی Lazada گفت: “سازمان های بزرگی وجود دارد و ما خوشحال خواهیم شد که با آن ها کار کنیم. با توجه به برندهای برتر و فروشندگانی که در سیستم ما هستند و همچنین ویژگی های عالی اپلیکیشن مامی خواهیم اطمینان یابیم که خریداران ما کاملا پیگری پیشنهادات ما هستند، و فروشندگان ما در بازار موفق عمل میکنند.”

گروه Lazada با بهره گیری از علی بابا بواسطه راه های نوآورانه برای خدمت رسانی بهتر به مصرف کنندگان و تقویت تجار در جنوب شرقی آسیا اقدام مینماید.

در ماه مارس سال جاری، گروه علی بابا اعلام کرد که این گروه 2 میلیارد دلار سرما یه مازاد خود را در این گروه سرمایه گذاری خواهد کرد تا برنامه های رشد خود را در منطقه تسریع کند و ادغام با این مجموعه، گروه علی بابا بیشتر تقویت شود.

مطالب بیشتر
مدیر جدید فینتک CIMB

این مبلغ سرمایه گذاری به همراه سرمایه گذاری های قبلی این گروه در Lazade، هزینه سرمایه گذاری علی بابا در این مجموعه را به ۴ میلیارد دلار رساند.

مکس بیتتن، بنیانگذار Lazada، که از سال 2012 مدیرعامل این شرکت نیز میباشد، نقش مشاور ارشد گروه علی بابا را به عهده گرفت. او به جای لوسی پنگ، رئیس Lazada جایگزین شده است، و وظیفه وی دو برابر کردن بهره وری در آسیای جنوب شرقی است؛ زیرا این منطقه دارای جمعیت جوان بوده و تلفن همراه در آن نفوذ زیادی دارد و تنها ۳ درصد از فروش این منطقه در حال حاضر در اینترنت انجام می شود.

منبع: مارکتینگ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید